اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس انجمن جوجیتسوی خوزستان خبر داد

برگزاری دوره مربیگری و داوری جوجیتسو در هفتکل

خبرگزاری فارس: رئیس انجمن جوجیتسو خوزستان از برگزاری دوره مربی‌گری و داوری این رشته در هفتکل خبر داد.

برگزاری دوره مربیگری و داوری جوجیتسو در هفتکل

حسین رحمانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: دوره مربیگری و داوری جوجیستو  با حضور ورزشکارانی از سه استان کشور برگزار می‌شود.

وی افزود: دوره مربیگری و داوری جوجیستو روزهای پنج‌شنبه و جمعه پنجم و ششم بهمن‌ماه به میزبانی شهرستان هفتکل برگزار خواهد شد.

رئیس انجمن جوجیتسو استان خوزستان خاطرنشان کرد: در این دوره 50 نفر از استان‌های اصفهان، خوزستان و فارس شرکت خواهند کرد و همزمان مربی‌گری و داوری جوجیستو را آموزش می‌بینند.

وی زمان برگزاری این دوره‌ها را دو روز اعلام کرد و گفت: این دوره‌ها در روزهای پنج‌شنبه پنجم و جمعه ششم بهمن‌ماه به میزبانی شهرستان هفتکل برگزار می‌شود و شرکت‌کنندگان آموزش‌های لازم را خواهند دید.

رحمانی در ادامه به معرفی اساتید دوره مربیگری و داوری جوجیستو اشاره کرد و ادامه داد: استاد سلمان خویی و خانم اسلامی این دوره را برگزار خواهند کرد.

وی در پایان تصریح کرد: سردار رستمیان، رئیس انجمن جوجیستو نیز برای بازدید از این دوره به استان خوزستان و شهرستان هفتکل سفر خواهد کرد و در جریان برگزاری این دوره‌ها قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/72001/ع20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول