اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور تنظیم بازار

20 تن برنج به نرخ مصوب دولتی در هفتکل توزیع می‌شود

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان هفتکل از توزیع 20 تن برنج به نرخ مصوب دولتی تا چند روز آینده به منظور تنظیم بازار خبر داد.

20 تن برنج به نرخ مصوب دولتی در هفتکل توزیع می‌شود

جمیل هندالی درگفتگو با خبرنگار فارس در هفتکل اظهار داشت: در روزهای آینده 20 تن برنج با نرخ مصوب درسطح شهرستان هفتکل توزیع می‌شود.

وی افزود: کمبود برنج در سطح بازار به دلیل بالا رفتن میزان تقاضای مردم در ماه‌های عزاداری محرم و صفر بوده است.

این مقام مسئول کاهش واردات را یکی دیگر از دلایل گران شدن نرخ برنج عنوان و تاکید کرد: هم‌اکنون مشکل کمبود برنج در سراسر کشور و استان خوزستان وجود دارد.

این عضو شورای اداری در ادامه گفت: سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان به منظور کنترل بازار و نظارت هر بیشتر بر قیمت برنج، وارد کار شده و سهمیه‌هایی را با توجه به جمعیت هر شهرستان اختصاص داده است.

هندالی در ادامه به توزیع 32 تن برنج در ماههای محرم و صفر اشاره کرد و خاطر نشان ساخت: این اقدام از سوی اداره صنعت، معدن و تجارت به منظور رفاه حال شهروندان انجام شده است.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان هفتکل به توزیع برنج دولتی در روزهای آینده خبر داد و اظهار داشت: به منظور کنترل بازار و رکود  قیمت برنج، 20 تن برنج  با قیمت مصوب روانه بازار خواهد شد.

وی با اشاره به اقلام مورد نیاز مردم خاطرنشان کرد: دیگر اقلام مورد نیاز روزانه مردم به در فروشگاه‌ها به اندازه کافی وجود دارد و در این خصوص مشکلی وجود ندارد.

هندالی تاکید کرد: خوشبختانه تاکنون در بازار هفتکل به مسئله احتکار برخورد نکرده‌ایم و هیچکدام از بازاریان مرتکب این عمل غیر اخلاقی نشده‌اند که جای خرسندی دارد.

وی در پایان گفت: شهروندان هفتکلی در صورت مشاهده هر گونه تخلف می‌توانند در هر ساعت از شبانه‌روز با تلفن گویای124 اداره صنعت، معدن و تجارت تماس بگیرند و تخلفات را گزارش دهند.

انتهای پیام/2329/آ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول