اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

اداره نمایشگاه‌های دائمی را به بخش خصوصی بدهید

خبرگزاری فارس: استاندار کهگیلویه و بویراحمد با انتقاد از برخی مدیران در مورد امنیتی کردن مسائل و سخت‌گیری‌های بی‌مورد گفت: نمایشگاه‌ها موضوعی امنیتی نیستند و مدیران باید اداره نمایشگاه‌های دائمی را به بخش خصوصی واگذار کنند.

اداره نمایشگاه‌های دائمی را به بخش خصوصی بدهید

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سید حسین صابری عصر امروز در نشستی به منظور بررسی وضعیت نمایشگاه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور رئیس اتاق بازرگانی، مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی و برخی مسئولان دیگر این استان اظهار داشت: نباید همه چیز را امنیتی کنیم و بگوییم نمی‌شود اداره فلان چیز را به بخش خصوصی داد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد که بعد از شنیدن نظر برخی مدیران در مورد مالکیت دولتی نمایشگاه دائمی این استان از این‌گونه حرف‌ها ابراز تأسف کرد و گفت: ما دولتی‌ها تا کی می‌خواهیم همه چیز دست خودمان باشد، اگر این روند وجود داشته باشد که ما به کارهای اساسی نمی‌رسیم و از رسالت‌های اصلی خود باز می‌مانیم.

صابری با بیان اینکه مگر از مخابرات و بانک‌ها چیزی امنیتی‌تر داشتیم ولی ان‌ها نیز خصوصی شدند، ادامه داد: بله شاید نشود اداره مرز شلمچه را به بخش خصوصی داد ولی اداره یک نمایشگاه را می‌توان به بخش خصوصی داد و این نباید محل بحث و جدل میان مدیران بخش دولتی و خصوصی باشد.

مقام ارشد اجرایی در استان چهارفصل کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: با وجود آنکه سیاست‌های کلی به دنبال کوچک کردن حجم دولت است می‌بینیم برخی مدیران برای یک نمایشگاه می‌خواهند اداره و دفتر و دستک دولتی تشکیل دهند.

* برگزاری نمایشگاه دستاوردهای ناجا یا کتاب در نمایشگاه‌ها دائمی موضوعیت ندارد

 استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: حالا عنوان این نمایشگاه خیلی مهم نیست مدیران روی این تمرکز کنند که اگر می‌توانند باری از بارهای مردم و نظام را از روی زمین بردارند.

صابری در پاسخ به اظهارنظر مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی که گفته بود تغییر ساختار شرکت نمایشگاه‌ها منوط به برگشت کمک‌های مالی دولت به این شرکت نمایشگاهی است، توضیح داد: به هیچ عنوان نیازی به برگشت کمک‌های مالی دولت نیست و دولت در همه استان‌هایی که نمایشگاه نبوده این کمک‌ها را کرده و ایرادی از این حیث وارد نیست.

صابری در بخش دیگری از صحبت‌هایش با انتقاد از لیست برنامه پیشنهادی سازمان صنعت، معدن و تجارت برای برگزاری‌ نمایشگاه‌های مختلف در این مکان گفت: برگزاری نمایشگاه‌های چون دستاوردهای ناجا، ارتش، سپاه، نمایشگاه کتاب، قرآن و مواردی از این دست ربطی به سازمان صنعت و معدن ندارد و نباید این اتفاق بیفتد.

وی برگزاری نمایشگاه برای نهادهای نظامی را نوعی دخالت و تعیین تکلیف خواند و گفت: نمایشگاه قرآن نیز باید در یک مکان مقدس چون مصلی برگزار شود نه نمایشگاه عرضه محصولات مختلف.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با انتقاد از برخی مدیران در مورد امنیتی کردن مسائل و سخت‌گیری‌های بی‌مورد تأکید کرد: نمایشگاه‌ها موضوعی امنیتی نیستند و مدیران باید اداره نمایشگاه‌های دائمی را به بخش خصوصی واگذار کنند.

انتهای پیام/82005/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول