اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر خانه کودک اصفهان خبر داد

برگزاری نمایشگاه کتاب و بازی‌های فکری کودک و نوجوان در اصفهان

خبرگزاری فارس: مدیر خانه کودک اصفهان گفت: از 28 دی ماه تا 15 بهمن ماه نمایشگاه کتاب و بازی‌های فکری کودک و نوجوان در خانه کودک اصفهان برقرار است.

برگزاری نمایشگاه کتاب و بازی‌های فکری کودک و نوجوان در اصفهان

زهره ابوالقاسمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: 2 هزار کتاب جدید در دو بخش کتاب‌های اختصاصی برای کودکان و نوجوانان و کتاب‌هایی برای آموزش مربیان و والدین برای تربیت فکری کودکان در این نمایشگاه ارایه شده است.

وی ادامه داد: در بخش بازی‌های فکری گرایش اصلی برای کودکان چهار تا شش سال با محور خلاقیت و رشد توجه و تمرکز در کودک بوده است اما برای دیگر سنین هم بازی‌هایی ارایه شده که با راهنمایی فروشندگان امکان آشنایی با آنها فراهم شده است.

مدیر خانه کودک اصفهان تصریح کرد: هدف اصلی از برگزاری این نمایشگاه آشنایی با انتشارات جدید حوزه کودک است که تلاش شده گلچینی از بهترین آثار کودک و نوجوان در آن عرضه شود.

وی تأکید کرد: در بلند مدت هدف این است که نمایشگاهی دایمی در اصفهان برگزار شود که برای همه سنین از زمان تولد تا پایان دبستان به صورت کارشناسی شده در حوزه کتاب و بازی‌های فکری کودک راهنما و راهگشا باشد.

ابوالقاسمی در مورد تبلیغات نمایشگاه گفت: از طریق رادیو و روزنامه‌ها و در سطح شهر برای این نمایشگاه تبلیغ شده و به مسؤلان مدارس هم اطلاع داده شده ضمن آنکه بن‌های خرید هم برای آن توزیع شده است.

وی اضافه کرد: این نمایشگاه از 28 دی ماه تا 15 بهمن ماه در محل خانه کودک از ساعت 9 صبح تا 7 بعدازظهر برقرار است که آثار ارائه شده در آن مشمول 20 درصد تخفیف شده‌اند.

انتهای پیام/2301/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول