اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌شرقی:

همایش «شب آذربایجان‌شرقی» در نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌شرقی از برپایی همایش و آیین «شب آذربایجان‌شرقی » در نمایشگاه بین‌المللی تهران خبر داد.

همایش «شب آذربایجان‌شرقی» در نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، تراب محمدی بعد از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: سعی شده تا در این مراسم با اجرای برنامه‌های متعدد، توانمندی‌ها، آداب و سنن، مفاخر و فرهنگ و هنر این خطه معرفی خواهد شد.

وی اجرای زنده برنامه‌های هنری و فرهنگی را از ویژگی‌های قابل توجه این مراسم عنوان کرد و گفت: در این برنامه از خانواده معظم شهدا، ایثارگران هشت سال دفاع مقدس و انقلاب اسلامی، مفاخر، شعرا و هنرمندان برجسته عشایر آذربایجان‌شرقی تجلیل و قدردانی خواهد شد.

محمدی یادآور شد: اجرای زنده موسیقی‌های محلی، موسیقی سنتی و اصیل آذربایجان از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده برای این شب به‌شمار می‌رود.

دبیر ستاد دائمی تسهیلات سفر استان با تاکید بر اینکه نباید معرفی آداب و رسوم مردم استان تنها مختص به ایام خاصی شود، گفت: فرهنگ و رسوم آذربایجانی‌ها مانند بازی‌های محلی،  تکم‌گردانی، سایاچی‌ها و... باید در تمام سال مورد توجه قرار گرفته و به نحو شایسته‌ای معرفی شوند.

محمدی خاطرنشان کرد: «شب آذربایجان شرقی » شانزدهم بهمن ماه، ساعت 6 الی 9 شب در محل سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/60002/ت40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول