اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله خاتمی خواستار شد

ممانعت از ورود کتاب‌های مسموم به نمایشگاه‌های کتاب

خبرگزاری فارس: عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دقت در عرضه نشدن کتاب‌های مسموم را از جمله بایسته‌های برگزاری نمایشگاه‌های کتاب دانست و گفت:‌ مسئولان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم دقت لازم را در این زمینه داشته‌اند.

ممانعت از ورود کتاب‌های مسموم به نمایشگاه‌های کتاب

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از ستاد خبری نمایشگاه کتاب قم، آیت‌الله سید احمد خاتمی در حاشیه بازدید از نمایشگاه کتاب استان قم با بیان اینکه نمایشگاه‌های کتاب بهار و بوستان دانش‌پژوهان به شمار می‌روند اظهار کرد: فراهم ساختن امکانی که ناشران در کنار یکدیگر بتوانند آثار خود را عرضه کنند از جمله اقدامات فرهنگی ارزنده به شمار می‌رود.

وی افزود: به گفته مسئولان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم نمایشگاه تخصصی کتاب حوزه اسفند ماه در قم برگزار خواهد شد و انتظاری که از این نمایشگاه می‌رود این است که ناشرانی از بیروت نیز دعوت شوند.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه کتاب حوزه اقدامی مثبت در بخش فرهنگ و اندیشه دینی به شمار می‌رود گفت: دقت در عرضه نشدن کتاب‌های مسموم از جمله بایسته‌های برگزاری نمایشگاه‌های کتاب محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: مسئولان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی دقت لازم را در این زمینه داشته‌اند.

آیت‌الله خاتمی برگزاری نمایشگاه‌های کتاب را یکی از مأموریت‌های نظام اسلامی دانست و تاکید کرد: این نمایشگاه‌ها موجب رشد فرهنگی جامعه و ارتقاء سطح کیفی مطالعه در خانواده‌ها خواهد شد.

انتهای پیام/2258/ج/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول