اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان خبر داد

افتتاح پروژه‌های 4 میلیارد تومانی در روستاهای زنجان

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان گفت: همزمان با دهه فجر سال جاری پروژه‌هایی با اعتباری بالغ بر 4 میلیارد تومان در روستاهای استان زنجان افتتاح می‌شود.

افتتاح پروژه‌های 4 میلیارد تومانی در روستاهای زنجان

عادل کاظمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: پروژه‌هایی با اعتباری بالغ بر 6 میلیارد تومان همزمان با ایام دهه فجر سال جاری توسط شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان در مناطق شهری استان افتتاح می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مجموع پروژه‌های احداث شده 850 میلیون تومان برآورد شده است، خاطر نشان کرد: ساختمان اداری شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان در شهر ارمغانخانه کلنگ‌زنی شده است.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان با بیان اینکه ساختمان اداری شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان در شهر ارمغانخانه شامل چند فاز است، تصریح کرد: فاز نخست آن احداث ساختمان حوادث بوده که فازهای بعدی نیز در آینده اجرا می‌شود.

*اصلاح و ساماندهی شبکه داخل شهر ارمغانخانه

وی با اشاره به اصلاح و ساماندهی شبکه داخل شهر ارمغانخانه، یادآور شد: 2.7 کیلومتر از این شبکه‌ها اصلاح و ساماندهی شده است.

کاظمی با بیان اینکه شش دستگاه پست هوایی با سرمایه‌گذاری 350 میلیون تومان در شهر ارمغانخانه احداث شده است، ادامه داد: توسعه شبکه در روستاهای «سهرین» نیز از دیگر برنامه‌های شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان است.

وی با اشاره به اینکه 3 هزار و 250 متر شبکه فشار ضعیف کابل خود نگهدار ایجاد شده است، تصریح کرد: 800 متر شبکه نیز در منطقه قره‌پشتلو جابه‌جا شده است.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان با بیان اینکه یک هزار و 600 متر شبکه توزیع برق در بافت قدیم روستای «قره‌تپه» ایجاد شده است، اضافه کرد: اعتبار هزینه شده در این طرح 69 میلیون تومان برآورد شده است.

وی با اشاره به اینکه 90 میلیون تومان به دلیل کابلی کردن شبکه و توسعه شبکه توزیع برق در روستای «قشلاق» هزینه شده است، ادامه داد: 165 میلیون تومان اعتبار نیز در روستای مشکین به منظور تامین برق روستاییان جدید و متقاضیان در نظر گرفته شده است.

*افتتاح ساختمان اداری شرکت برق در هفته دولت

کاظمی توسعه شبکه و اصلاح آن را در روستای «لگاهی» از برنامه‌های مورد نظر شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان برشمرد و افزود: 90 میلیون تومان نیز در زمینه برق روستای «وننق» سرمایه گذاری می‌شود.

وی با اشاره به اینکه توسعه برق در روستاهای سبب توسعه و رونق مناطق استان زنجان می‌شود، خاطر نشان کرد: باید در صرفه‌جویی از انرژی برق نیز تلاش کرد.

انتهای پیام/73006/خ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول