اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جریان رقابت‌های کاراته قهرمانی جوانان قزوین

کاراته‌کاهای قزوینی بر سکوی قهرمانی ایستادند

خبرگزاری فارس: در جریان رقابت‌های کاراته قهرمانی جوانان استان قزوین، کاراته‌کاهای قزوینی بالاتر از رقیبان خود توانستند بر سکوی قهرمانی این مسابقات قرار بگیرند.

کاراته‌کاهای قزوینی بر سکوی قهرمانی ایستادند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، رقابت‌های کاراته قهرمانی جوانان استان قزوین با قهرمانی تیم قزوین به پایان رسید.

در این مسابقات که با حضور 44 کاراته‌کا از شهرهای قزوین، الوند، تاکستان، بویین زهرا، آبیک، اقبالیه، بیدستان، سگزآباد و دانسفهان در خانه کاراته قزوین برگزار شد، در بخش تیمی کاراته‌کاهای تیم قزوین با کسب دو نشان قهرمانی، دو مقام نایب قهرمانی و دو عنوان سومی بالاتر از دیگر رقیبان خود سکوی قهرمانی را به خود اختصاص دادند.

در این رقابت‌ها کاراته‌کاهای تیم اقبالیه با کسب دو عنوان قهرمانی و یک مقام نایب قهرمانی سکوی دومی این مسابقات را از آن خود کردند و کاراته‌کاهای تیم بیدستان نیز با یک نشان قهرمانی و یک عنوان نایب قهرمانی عنوان سومی بخش تیمی این رقابت‌ها را به دست آوردند.

اما در بخش انفرادی این مسابقات و در وزن 55- کیلوگرم سیاوش مرادی از بیدستان عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد، سیاوش برجعلی‌زاده از الوند نایب قهرمان شد و محمدرضا سلیمی‌زاده و سهیل غلام‌پور دیگر ورزشکاران تیم الوند به طور مشترک جایگاه سومی این مسابقات را به خود اختصاص دادند.

در وزن 61- کیلوگرم این مسابقات محمدجواد مرادی از قزوین بالاتر از رقیبان خود بر سکوی قهرمانی ایستاد، پوریا عطایی از الوند نایب قهرمان شد و حمیدرضا و علیرضا طاهرخانی هر دو از تاکستان نیز به طور مشترک سکوی سومی این رقابت‌ها را به دست آوردند.

اما در وزن 68 ـ کیلوگرم کاراته‌کاهای قزوینی عناوین قهرمانی و نایب قهرمانی را به دست آوردند به طوری که مهدی فرج‌پور و محمد طاهرخانی به ترتیب عنوان‌های اول و دومی را به دست آوردند.

در این وزن حسن لامعی از دانسفهان نیز به طور مشترک به همراه رضا خلج دیگر کاراته‌کای قزوینی عنوان سومی مشترک این وزن را کسب کردند.

در وزن 76 ـ کیلوگرم این رقابت‌ها مهدی قربانی از اقبالیه قهرمان شد، صاحب برجی از بیدستان عنوان دومی را به دست آورد و حسن بهرامی و علی رجبی از شهرهای آبیک و سگزآباد هم به طور مشترک سکوی سومی را به دست آوردند.

امیرمحمد مومنی دیگر کاراته‌کای شهرستان اقبالیه بود که موفق شد بالاتر از رقبای خود عنوان قهرمانی وزن 76+ کیلوگرم این مسابقات را از آن خود کند، مهدی جلوخانی از قزوین عنوان نایب قهرمانی این رقابت‌ها را به خود اختصاص داد و مهدی شیرمحمدی از اقبالیه به همراه مهدی نصیری دیگر کاراته‌کای قزوینی به طور مشترک عنوان سومی را کسب کردند.

کار قضاوت این مسابقات را حسن طاهری، عباس و بهرام جنابی، سیدمحمد موسوی‌پور، محمود قربانی‌ریا، علی قاسمی، شاهرخ رحمانی، محمد مایلی، بهروز اولادی، اصغر عباسی، عادل کاکاوند، صفی‌الله عزیزمحمدی، علی رحیمی، مرتضی کرمی، سیدحسن جلیلیان، صفرعلی و حسین بیگدلی، اصغر قنبری و حمیدرضا داوری با نظارت فنی عبدالله جلیلوند بر عهده داشتند.

نفرات برتر رقابت‌های کاراته جوانان استان قزوین جواز حضور در تیم منتخب کاراته این استان را به منظور حضور در رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور که اسفند ماه سال جاری برگزار می‌‌شود را کسب کردند.

انتهای پیام/77004/ع30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول