اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پنجشنبه و جمعه این هفته

نفرات برتر کاراته فارس انتخاب می‌شوند

خبرگزاری فارس: سرپرست هیئت کاراته فارس گفت: با هدف معرفی نفرات برتر کاراته این استان، بانوان و آقایان کمربند قهوه‌ای و مشکی پنجشنبه و جمعه این هفته با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

نفرات برتر کاراته فارس انتخاب می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی هیئت کاراته استان فارس، عباس رضایی اظهار داشت: بر اساس اعلام فدراسیون کاراته مبنی بر لزوم معرفی نفرات برتر این استان برای شرکت در مسابقات انتخابی تیم ملی، بانوان کاراته‌کا به شرط داشتن کمربند قهوه‌ای و یا مشکی، در تمام رده‌ها و در دو بخش کاتا و کومیته، پنجشنبه این هفته با یکدیگر به رقابت می‌پردازند تا نفرات برتر برای شرکت در مسابقات انتخاب شوند.

وی افزود: براساس برنامه‌ریزی انجام شده، مردان کاراته‌کای این استان نیز جمعه این هفته در تمام رده‌ها و در دو بخش کاتا و کومیته به رقابت می‌پردازند تا در این بخش نیز نفرات برتر انتخاب و با شرکت در اردوی آمادگی تیم فارس برای شرکت در مسابقات انتخابی تیم ملی به فدراسیون کاراته معرفی شوند.

رضایی اضافه کرد: در سال گذشته فارس به یک رکورد تاریخی دست یافت و تعداد بسیاری از کاراته‌کاهای این استان به اردوهای تیم ملی دعوت شدند، از این رو برآنیم امسال نیز با انتخاب نفرات برتر نتایج بهتری را در این مسابقات کسب کنیم.

وی با اشاره به اینکه بخشنامه این مسابقات برای علاقمندان و واجدان شرایط، در سایت هیئت کاراته قابل رویت است اضافه کرد: در دست داشتن معرفی‌نامه از هیئت شهرستان‌ها برای مسابقات دهندگان الزامی است.

بر اساس این گزارش همچنین محمدجواد شلتوک کار، داور جوان و بین‌المللی کاراته استان فارس، از سوی فدراسیون کاراته جمهوری اسلامی برای قضاوت در هفته پایانی لیگ جوانه‌ها، آینده‌سازان، برتر و سوپر لیگ انتخاب شد.

رئیس کمیته داوران فدراسیون کاراته با اعلام این خبر افزود: قضاوت هفته پایانی دیدارهای لیگ کاراته باشگاه‌های کشور که جمعه ششم بهمن ماه جاری در سالن شهید افراسیابی تهران برگزار می‌شود را داوران برجسته کشور بر عهده دارند.

جواد سلیمی در مورد داوران هفته آخر لیگ‌های کاراته متذکر شد: هفته پایانی لیگ‌های کاراته از حساسیت بالایی برخوردار است و تکلیف تیم‌ها مشخص می‌‌شود و ما نیز بر همین اساس از بهترین داوران برای قضاوت در مسابقات دعوت می‌کنیم که مانند هفته‌های گذشته داوری‌های خوبی را در لیگ شاهد باشیم.

انتهای پیام/2448/ن/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول