اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره کتابخانه‏های عمومی شاهرود:

گسترش فرهنگ کتاب و کتاب‏خوانی در جامعه جدی گرفته شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره کتابخانه‏های عمومی شهرستان شاهرود گفت: گسترش فرهنگ کتاب و کتاب‏خوانی در جامعه دارای اهمیت بسیاری است و باید جدی گرفته شود.

گسترش فرهنگ کتاب و کتاب‏خوانی در جامعه جدی گرفته شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهرود، سیدابراهیم موسوی در نشستی با دست‏اندرکاران کتابخانه‏های میامی اظهار داشت: در حال حاضر، کتاب‏خوانی یکی از مهم‏ترین امور برای ثمربخشی بیشتر اوقات فراغت به شمار می‏رود و این فرهنگ باید در بین قشر جوان جامعه مستحکم‏تر شود.

وی بیان کرد: نیم درصد از درآمدهای شهرداری‏ها با مصوبه قانونی مجلس شورای اسلامی باید به حساب انجمن کتابخانه‏های عمومی پرداخت شود.

رئیس اداره کتابخانه‏های عمومی شهرستان شاهرود تصریح کرد: امیدواریم این امر با تعاملی که با شورا و شهرداری میامی داشته‏ایم، محقق شود.

موسوی با اشاره به اینکه توسعه فضای فیزیکی کتابخانه عمومی میامی با توجه به نیاز مردم و جوانان از ضروریات است، اظهار امیدواری کرد: این مهم با همکاری شهرداری و سایر مسئولان ذی‏ربط سریع‏تر مرتفع شود.

انتهای پیام/74003/ر/ژ1001 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول