اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

تا پایان هفته جاری صورت می‌گیرد

ترخیص 2 دانش‌آموز پیرانشهری از بیمارستان سوانح و سوختگی اصفهان

خبرگزاری فارس: رئیس بیمارستان سوانح و سوختگی امام موسی کاظم (ع) گفت: تا پایان این هفته دو نفر از دانش‌آموزان پیرانشهری منتقل شده به این بیمارستان مرخص می‌شوند.

ترخیص 2 دانش‌آموز پیرانشهری از بیمارستان سوانح و سوختگی اصفهان

فریدون عابدینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان در پاسخ به این سئوال که آخرین وضعیت درمانی دانش‌آموزان پیرانشهری منتقل شده به این بیمارستان چگونه است، اظهار کرد: در حال حاضر مشکلات این دانش‌آموزان تا حدودی برطرف شده است و دو نفر از این دانش‌آموزان نیز مرخص شده‌‌اند.

وی به روش‌های درمانی استفاده شده در این بیمارستان بر روی شش دانش‌آموز پیرانشهری منتقل شده به اصفهان اشاره کرد و ادامه داد: هر شش دانش‌آموز پیرانشهری با استفاده از انجام عمل‌های اتوگرافت در این بیمارستان درمان می‌شوند.

رئیس بیمارستان سوانح و سوختگی امام موسی کاظم (ع) با بیان اینکه تا پایان این هفته دو نفر از دانش‌آموزان پیرانشهری منتقل شده به این بیمارستان مرخص می‌شوند، تصریح کرد: مراحل درمانی دو نفر دیگر از این دانش‌آموزان که در شرایط سخت‌تری قرار داشته‌اند در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه دو نفر از این دانش‌آموزان نسبت به چهار دانش‌آموز دیگر دارای سوختگی بیشتری بوده‌اند، ادامه داد: تاکنون عمل‌های اتوگرافت روی این دانش‌آموزان صورت گرفته و عمل‌های صورت گرفته بر روی این دانش‌آموزان موفقیت‌آمیز بوده است.

عابدینی با بیان اینکه دو نفر از این دانش‌آموزان که مرخص شده‌اند مراحل درمانی آنها کامل شده است، تاکید کرد: این دانش‌آموزان تنها به دلیل دریافت لباس ضد اسکار و انجام فیزیوتراپی لازم هنوز در اصفهان مستقر هستند.

وی با تأکید بر اینکه به احتمال بسیار قوی دو نفر از این دانش‌آموزان که در شرایط سخت‌تر قرار دارند تا حدود یک یا دو هفته دیگر در این بیمارستان بستری هستند، افزود: شش دانش‌آموز پیرانشهری پس از 26 روز از وقوع حادثه آتش‌سوزی به اصفهان منتقل شدند و اقدامات درمانی صورت گرفته بر روی این دانش‌آموزان در این بیمارستان بسیار موفقت‌آمیز بوده است.

رئیس بیمارستان سوانح و سوختگی امام موسی کاظم (ع) با بیان اینکه با وجود انتقال این دانش‌آموزان 26 روز پس از حادثه به اصفهان انتظار انجام سریع مراحل درمانی آنها را نداشته‌ایم، گفت: سن پایین این دانش‌آموزان و مناسب بودن قوای جسمانی آنها از دلایل انجام سریع مراحل درمانی دانش‌آموزان پیرانشهری به شمار می‌رود.

وی با اشاره به قطع انگشتان دست یکی از دانش‌‌آموزان پیرانشهری منتقل شده به این بیمارستان اظهار کرد: البته قطع انگشتان دست این دانش‌آموز تنها به دلیل شدت سوختگی بوده و انگشتان دست این دانش‌آموز به دلیل شدت سوختگی به صورت کامل از بین رفته بود و چاره‌ای جز قطع انگشتان این دانش‌آموز نداشته‌ایم.

عابدینی با تاکید بر اینکه انگشتان دست این دانش‌آموز قابل نگهداری نبوده است، ادامه داد: قطع انگشتان یکی از عوارض ناشی از شدت جراحات سوختگی به شمار می‌رود.

انتهای پیام/63004/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول