اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس:

طرح‌های کنونی هیچ تاثیری در قاچاق سوخت از کشور ندارد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم اهواز در مجلس خواستار مبارزه با قاچاق سوخت در کشور شد و گفت: طرح‌های کنونی هیچ تاثیری برقاچاق سوخت ندارد.

طرح‌های کنونی هیچ تاثیری در قاچاق سوخت از کشور ندارد

ناصر سودانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: طرح‌هایی که در حال حاضر برای جلوگیری از قاچاق سوخت در کشور در حال اجراست هیچ تاثیری بر این جریان ندارد و به این دلیل باید مشکلات را به صورت اساسی برطرف کرد.

وی با اشاره به اینکه باید چاره‌ای اساسی اندیشید، خاطر نشان کرد: اجرای طرح‌های مقطعی و آزمایشی نمی‌تواند بر این پدیده شوم تاثیر بگذارد و باید با این مشکل به صورت کاملا کارشناسی شده مبارزه کرد.

*فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها تاثیری ندارد

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها نمی‌تواند در کاهش قاچاق ارز در کشور تاثیر داشته باشد و به این دلیل باید کوشید تا مشکلات را پس از بررسی کارشناسی با روش‌هایی صحیح مدیریت و برای رفع آن‌ها راه‌کار ارائه کرد.

وی افزود: بازار سوخت بسیار حساس و تاثیرگذار بر دیگر بازار‌های کشور است و به این دلیل باید بسیار ظریف و با اقدامات کارشناسی شده وارد این بازار شد و برای رفع مشکلات در این عرصه تلاش کرد.

*نرخ ارز ثابت شود

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: باید نرخ ارز ثابت شود و نبود تعادل در قیمت ارز باعث شده است که مشکلات در بازار سوخت روز به روز بیشتر شود.

سودانی خاطر نشان کرد: باید در راستای ایجاد ثبات در بازار تلاش کرد و در این عرصه نرخ ارز تاثیرات زیادی در بازار داشته است و کاهش نرخ ارز و ایجاد ثبات در این بازار باید بسیار مدنظر باشد.

انتهای پیام/72006/ع30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول