اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان بوشهر خبر داد

افزایش 4 درصدی کشفیات سوخت قاچاق توسط ناجا در بوشهر

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان بوشهر از افزایش چهار درصدی کشفیات سوخت قاچاق در سال‌جاری خبر داد.

افزایش 4 درصدی کشفیات سوخت قاچاق توسط ناجا در بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حیدر عباس‌زاده صبح امروز در کارگروه مبارزه با قاچاق سوخت در استان بوشهر اظهار داشت: امسال بیش از یک میلیون و 250 هزار لیتر سوخت قاچاق توسط نیروی انتظامی کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته چهار درصد افزایش دارد.

عباس‌زاده کشف 210 محل نگهداری سوخت، دستگیری 216 نفر قاچاقچی سوخت و کشف 318 مخزن نگهداری سوخت قاچاق را از دیگر فعالیت‌های مبارزه با قاچاق سوخت در فرماندهی انتظامی استان ذکر کرد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر بیان کرد: نیروی انتظامی استان در مبارزه با قاچاقچیان به ویژه قاچاقچیان سوخت عزمی جدی دارد و برای مقابله با قاچاقچیان آماده است.

استاندار بوشهر نیز گفت: تعامل بین دستگاه‌های مبارزه با قاچاقچیان سوخت موجب کاهش خروج سوخت از مرزهای استان شده است.

فریدون حسنوند با قدردانی از تعامل بین دستگاه‌های مبارزه با قاچاق سوخت گفت: مبارزه با قاچاقچیان سوخت تشدید می‌شود به گونه‌ای که بیش از گذشته با آنان برخورد خواهد شد.

وی تصریح کرد: آمار مقایسه‌ای که در سال‌جاری مشاهده می‌کنیم نشان می‌دهد به دلیل هماهنگی و تعامل بین دستگاه‌های مبارزه با قاچاق سوخت ضمن افزایش کشفیات شاهد کاهش خروج سوخت از مرزهای استان هستیم.

استاندار بوشهر با بیان اینکه مبارزه بی‌امان با قاچاقچیان سوخت در سال‌جاری افزایش یافته است، تاکید کرد: استان بوشهر خط مقدم مبارزه با قاچاق سوخت است از این نظر لازم است امکانات لازم برای دستگاه‌های ذیربط برای افزایش مبارزه با قاچاقچیان فراهم شود.

حسنوند بیان کرد: مبارزه با قاچاقچیان سوخت در دریا و ساحل قدری مشکل‌تر از دیگر نقاط است از این نظر لازم است حمایت‌های لازم از مجموعه مبارزه کننده انجام شود.

صرفه‌جویی روزانه 2.5 میلیون لیتر مصرف سوخت در استان بوشهر

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر نیز با اشاره به اینکه صرفه‌جویی در سوخت در استان بوشهر افزایش یافته است، گفت: آمارها نشان می‌دهد از شهریورماه تا دی‌ماه امسال هر روز دو میلیون لیتر در مصرف سوخت صرفه‌جویی شده است.

محمدحسن پرآور از تعامل بین دستگاه‌های مبارزه با سوخت قاچاق قدردانی کرد و افزود: قاچاق سوخت نه تنها تولید ملی را به مخاطره انداخته و سرمایه‌گذاری را بی‌رونق می‌کند بلکه این پدیده اقتصاد ملی کشور را به مخاطره انداخته است که تشدید با قاچاقچیان در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/66006/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول