اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

میثاقیان:

شانسی یک امتیاز گرفتیم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان گفت: اعتراف می‌کنم که شانسی یک امتیاز گرفتیم.

شانسی یک امتیاز گرفتیم

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، اکبر میثاقیان عصر امروز در نشست خبری پس از پایان دیدار تیم‌های مس و آلومینیوم اظهار داشت: تا پیش از این ‌با تیم‌های شهرداری تبریز و شاهین بوشهر به کرمان آمده‌ام و در هر دو دیدار با توجه به حضور بازیکنی مانند ادینهو با دریافت چهار گل برابر مس شکست خوردیم.

وی گفت: خاطرم هست که گزارشگر‌ آن دو دیدار چگونه با شور و حرارت می‌گفت که چه می‌کنه این ادینهو، می‌دانستم مس امروز ادینهو را دیگر ندارد و برای همین برای برتری و پیروزی به کرمان آمده بودیم.

میثاقیان خاطرنشان کرد: داور بازی در صحنه اخراج بازیکن ما خیلی زود تصمیم‌گیری کرد، وقتی تیم ما 10 نفره شد، این مسئله که تحت فشار قرار بگیریم و مس حملات زیادی بر روی دروازه ما طراحی کند طبیعی بود، داور در یکی از صحنه‌ها اگر دقت بیشتری می‌کرد باید بازیکن مس را که با دست ‌ضربه‌ای به صورت بازیکن ما زد را اخراج می‌کرد.

وی با بیان اینکه بازیکنان آلومینیوم با شرف‌ و غیرت زیادی در این دیدار ظاهر شدند، گفت: اصلا شکی نیست که ما در این دیدار شانس آوردیم‌ به این مسئله اعتراف می‌کنم، مس بهتر از ما بازی کرد، من دنبال امتیاز از این دیدار بودم‌ چه نیم امتیاز، چه یک امتیاز و چه سه امتیاز این بازی‌، از اینکه توانستیم با کسب یک امتیاز از این بازی به شهرمان برگردیم خوشحالم.

میثاقیان خاطرنشان کرد: باید از جانفشانی‌های بازیکنانم در این بازی تشکر کنم، آنها 44 دقیقه برابر مس 10 نفره بازی کردند و در نهایت موفق به کسب یک امتیاز از بازی شدیم، مس شانس‌های گلزنی زیادی داشت، اما نتوانست و این مسئله تقصیر من مادر مرده نیست.‌

وی افزود: با لوکا بوناچیچ رفیق هستم، خیلی از خصوصیات اخلاقی من با وی شباهت دارد، این رفاقت به زمانی بر می‌گردد که من در شموشک نوشهر بودم و لوکا در سپاهان حضور داشت.

انتهای پیام/80011/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول