اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مایلی‌کهن:

قعر جدول شایسته مردم فوتبال‌دوست آبادان نیست

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم گهر دورود گفت: قعر جدول لیگ برتر شایسته مردم فوتبال دوست آبادان نیست و جای تعجب است که با این امکانات نفت در قعر جدول قرار گرفته است.

قعر جدول شایسته مردم فوتبال‌دوست آبادان نیست

به گزارش خبرگزاری فارس در آبادان، محمد مایلی کهن پس از تساوی تیمش مقابل صنعت نفت آبادان در نشست خبری اظهار کرد: فقط به احترام خبرنگاران آبادانی در این نشست حاضر می‌شوم، چرا که در هفته گذشته سخنانی از قول من در رسانه‌ها زده شده بود که تاسف خوردم.

سرمربی تیم گهر درود در ادامه با ابراز تاسف از جایگاه فوتبال آبادان در لیگ برتر گفت: امکانات باشگاه گهر با تیم صنعت نفت آبادان اصلاً قابل قیاس نیست، چرا که نفت تیمی با قدمت بالا و امکانات فراوان و تماشاگرانی خونگرم است و اصلاً جایگاه هجدهم جدول، شایسته این مردم نیست.

وی ادامه داد: از بازیکنانم تشکر می‌کنم که با غیرت و فداکاری بازی کردند و اگر بازیکن ما اخراج نمی‌شد شاید نتیجه چیز دیگری رقم می‌خورد.

مایلی کهن در مورد حضورش در آبادان و عدم توافق وی با مسئولان تیم صنعت نفت اظهار کرد: به هیچ وجه بحث مالی در میان نبوده و شاید در مورد گزینش دستیار کمی با مسئولان این تیم اختلاف نظر داشتیم.

انتهای پیام/2329/ح10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول