اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شهرآورد گیلان صورت می‌گیرد

تجلیل از قهرمانان گیلانی فوتبال ساحلی کشور

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت فوتبال گیلان گفت: بین دو نیمه شهرآورد سنتی فوتبال گیلان از ملی‌پوشان گیلانی تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان تجلیل می‌شود.

تجلیل از قهرمانان گیلانی فوتبال ساحلی کشور

رضا الماس‌خاله امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به برگزاری دربی گیلان اظهار کرد: بین دو نیمه دیدار ملوان و داماش از سه ملی پوش گیلانی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران تجلیل و قدردانی می شود به گفته وی در ترکیب تیم ملی فوتبال ساحلی جمهوری اسلامی ایران که شنبه شب گذشته در دیدار فینال قهرمانی آسیا و مقدماتی جام جهانی در قطر با غلبه بر تیم فوتبال ساحلی ژاپن با شایستگی عنوان قهرمانی رقابت‌های آسیایی را به دست آورد، سه بازیکن ساحلی‌باز گیلانی حضور داشتند.

این مسئول، حسن عبداللهی، محمد احمدزاده و فرید بلوک‌باشی را از ملی‌پوشان گیلانی تیم فوتبال ساحلی ایران عنوان کرد و افزود: هیئت فوتبال گیلان عصر امروز در بین دو نیمه شهرآورد سنتی استان از این افتخار آفرینان طی مراسمی تجلیل می‌کند.

به گزارش فارس، دیدار شهرآورد ملوان و داماش از ساعت 15:30 دقیقه عصر امروز در ورزشگاه تختی برگزار می‌شود و این در  حالی است که هوای گیلان از شب گذشته بارانی شده و این بارش همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/84001/ی20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول