اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی فولاد خوزستان:

تیم آلومینیوم هرمزگان را به طور کامل آنالیز کرده‌ایم

خبرگزاری فارس: سرمربی فولاد خوزستان گفت: در شرایط کنونی تیم آلومینیوم هرمزگان را به طور کامل آنالیز کرده‌ایم و به این دلیل با این تیم ناآشنا نیستیم.

تیم آلومینیوم هرمزگان را به طور کامل آنالیز کرده‌ایم

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، حسین‌فرکی عصر امروز در نشست خبری پیش از بازی فولاد خوزستان و آلومینیوم هرمزگان در اهواز اظهار داشت: فولاد خوزستان تنها به دنبال حفظ جایگاه خود در جدول و تعالی این جایگاه است و به این دلیل از همه توان خود استفاده می‌کنیم.

وی افزود: کسب جایگاهی بهتر در جدول لیگ برتر و بهبود بخشیدن به جایگاه کنونی تنها نیازمند کسب امتیاز است و به این دلیل باید از همه توان برای کسب امتیاز استفاده کنیم.

*آلومینیوم را دست کم نمی‌گیریم

سرمربی فولاد خوزستان اظهار داشت: فولاد خوزستان در شرایط کنونی برای برد به میدان می‌رود و تیم فولاد تنها به برد می‌اندیشید و در این باره از همه توان در کادر فنی و بازیکنان استفاده می‌کند.

فرکی تاکید کرد: آلومینیوم هرمزگان در شرایط کنونی در دور برگشت بازی‌های لیگ برتر فوتبال در سه بازی انجام داده شده یک برد، یک تساوی و یک باخت را تجربه کرده است و کسب چهار امتیاز از سه بازی کارنامه بسیار خوبی برای کادر فنی این تیم محسوب می‌شود.

وی خاطر نشان می‌کند: آلومینیوم هرمزگان در شرایط کنونی برای رهایی از وضعیت کنونی در جدول رقابت‌های لیگ‌برتر از همه توان خود استفاده می‌کند و به این دلیل می‌کوشد تا در این رقابت از فولاد خوزستان امتیاز بگیرد.

*فولاد در وضعیت خوبی است

سرمربی فولاد خوزستان اظهار داشت: فولاد خوزستان در شرایط کنونی در وضعیت خوبی از نظر آمادگی جسمانی قرار دارد و به این دلیل برای بازی فردا آمادگی کامل دارد.

فرکی تاکید کرد: فولاد خوزستان تنها از این بازی برد می‌خواهد و سه امتیاز برای بهبود وضعیت فولاد در جدول رقابت‌های لیگ‌برتر حیاتی است و برای کسب این سه امتیاز تلاش می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، فولاد خوزستان در شرایط کنونی در رتبه سوم لیگ برتر فوتبال کشور با 20 بازی و 34 امتیاز قرار دارد و آلومینیوم هرمزگان با 21 امتیاز از 20 بازی در رده 14 لیگ برتر فوتبال قرار گرفته است.

رقابت این دو تیم فردا راس ساعت 15:30 در ورزشگاه تختی اهواز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/72006/ت30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول