اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدافع فولاد خوزستان:

3 امتیاز بازی با آلومینیوم هرمزگان را نیاز داریم

خبرگزاری فارس: مدافع فولاد خوزستان گفت: برای کسب 3 امتیاز مقابل آلومینیوم هرمزگان به میدان می‌رویم و در این باره تنها می‌کوشیم که پیروز میدان باشیم.

3 امتیاز بازی با آلومینیوم هرمزگان را نیاز داریم

مهدی امیرآبادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: فولاد خوزستان برای قهرمانی نیاز دارد که امتیازهای زیادی از بازی‌های پیشرو بگیرد و باید بکوشیم تا حداکثر امتیاز از بازی‌های آینده اخذ شود تا در کورس قهرمانی بمانیم.

وی تاکید کرد: کسب امتیاز بسیار سخت است ولی برای فولاد خوزستان که راه زیادی تا اینجا آمده است کار دشواری نیست و کادر فنی نیز در این باره همیار و همراه تیم در حال تلاش برای کسب موفقیت‌های آینده است.

وی خاطر نشان کرد: حاشیه در فولاد خوزستان معنی ندارد و هیچ‌گاه بازیکنان و کادر فنی به دنبال حاشیه نبوده‌اند و به این دلیل در لیگ امسال موفق ظاهر شده‌ایم.

امیر آبادی با اشاره به اینکه در سال‌جاری از داوری زیان زیادی کرده‌ایم، تاکید کرد: در بازی‌های گذشته با توجه به داوری‌ها مشخص می‌شود که فولاد خوزستان زیان زیادی کرده است مثلا در برخی بازی‌ها گل‌های صحیح فولاد خوزستان آفساید اعلام می‌شود و ... ولی اصلا در این باره‌ سخنی به میان نمی‌آوریم زیرا به فکر بد بدون حرف و حدیث هستیم و قرار است بدون حاشیه تنها امتیاز جمع کنیم.

مدافع فولاد خوزستان خاطر نشان کرد: تیم آلومینیوم هرمزگان رقیب خوبی است ولی فولاد خوزستان تنها برای کسب امتیاز مقابل این تیم به میدان می‌رود و به این دلیل در تلاش هستیم با کسب سه امتیاز از این بازی بار دیگر جایگاه خود را در جدول بهبود بخشیم.

وی افزود: در شرایط کنونی رقابت در لیگ بسیار نفس‌گیر و دشوار شده است و به این دلیل باید کوشید تا از فرصت‌ها برای کسب امتیاز استفاده کنیم و در این باره بازی‌های خانگی بهترین فرصت برای کسب امتیاز هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس، فولاد خوزستان روز 24 دی ماه راس ساعت 15:30 در ورزشگاه تختی اهواز به مصاف تیم آلومینیوم هرمزگان می‌رود.

بر این اساس، فولاد خوزستان در شرایط کنونی با 20 بازی و 34 امتیاز در رده سوم جدول رقابت‌ها و آلومینیوم هرمزگان با همین تعداد بازی و 21 امتیاز در رده 14 لیگ برتر فوتبال کشور قرار دارد.

انتهای پیام/72006/ب30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول