اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رسول خطیبی:

ریشه‌های فوتبال تبریز هنوز خشک نشده است/ با موشک هم قادر به گرفتن ما نخواهند شد

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم گسترش فولاد تبریز گفت: بازیکنان جوان گسترش فولاد تبریز به خوبی توانستند پاسخ اعتماد من را داده و با درخشش خود نشان دادند که ریشه‌ فوتبال تبریز هنوز خشک نشده است.

ریشه‌های فوتبال تبریز هنوز خشک نشده است/ با موشک هم قادر به گرفتن ما نخواهند شد

رسول خطیبی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: بازی استقلال و پرسپولیس هیچ بار فنی نداشته و به نوعی بی‌احترامی به تماشاگران بوده و  چنین فوتبال‌هایی هواداران این رشته را فراری خواهد داد.

در بازی پرسپولیس با استقلال خوابم برده بود

وی افزود: این بازی به حدی ساکن و کم تحرک بود که بعد از دقیقه 80 بازی مرا خواب گرفت.

رسول خطیبی  گفت: هر دو مربی با سیستم دفاعی تیم خود را آرایش کرده بودند و من اگر به جای یکی از این دو مربی بودم تیمم را هجومی ارنج می‌کردم، همانطور که در بعضی از بازی‌های گسترش فولاد  با سیستم 4-3-3 بازی کرده و نتیجه آن را نیز با  کسب نتایج درخشان گرفته‌ایم.

گسترش فولاد از دسترس خارج می‌شود

سرمربی تیم گسترش فولاد تبریز گفت: اگر در دو بازی آینده تیم نیز به پیروزی برسیم دیگر از دسترس سایر تیم‌های خارج شده و حتی با موشک هم قادر به گرفتن تیم ما نخواهند شد.

وی گفت: بعد از بازی گسترش فولاد تبریز با ماشین‌سازی کمیته انضباطی 15 روز فرصت اعلام  رای خود را داشته و 24 ساعت قبل از بازی با نساجی، حکم محرومیت من ابلاغ شد، در حالی که باید 48 یا 72 ساعت پیش از بازی آرای کمیته انضباطی اعلام می‌شد.

خطیبی افزود: با این وجود بازیکنان تیم گسترش فولاد با ارائه یک بازی برتر به سه امتیاز بازی مقابل نساجی دست یافتند و نشان دادند که توانایی پیروزی و برد بدون من را هم داشته و قائم به رسول خطیبی نیستند.

خطیبی متذکر شد: هنوز کار ما در این رقابت‌ها به اتمام  نرسیده و برای صعود به لیگ برتر باید موانع را یکی بعد از دیگری شکست داد.

گسترش فولاد تبریز از لحاظ امکانات و تشکیلات در حد سپاهان است

بازیکن سابق تیم‌های تراکتورسازی و سپاهان امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری باشگاه گسترش فولاد و ساختار تشکیلات این باشگاه را فراتر از تیم‌های حاضر در لیگ یک خواند و افزود: امکانات تیم گسترش فولاد  با تیم سپاهان اصفهان لیگ برتری برابری می‌کند.

وی ضمن تشکر از مدیر باشگاه گسترش فولاد تبریز که هموار از تیم حمایت کرده‌اند، افزود: آقای سمندر در موفقیت‌های این باشگاه نقش بسزایی داشته است.

رسول خطیبی هم چنین به بازیکنان بومی و جوان تیم گسترش فولاد تبریز اشاره کرد و  ابراز داشت: بازیکنان جوان یک گسترش فولاد تبریز  به خوبی توانستند پاسخ اعتماد من را داده و با درخشش خود نشان دادند که ریشه‌ای فوتبال تبریز هنوز خشک نشده است. 

انتهای پیام/60002/ق30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول