اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در قم صورت گرفت

برگزاری نشست مدیران نوسازی و بهسازی کلان‌شهرهای کشور

خبرگزاری فارس: هجدهمین نشست مدیران نوسازی و بهسازی کلان‌شهرهای کشور صبح امروز در هتل استقلال قم آغاز به کار کرد.

برگزاری نشست مدیران نوسازی و بهسازی کلان‌شهرهای کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در هجدهمین نشست مدیران نوسازی و بهسازی کلان‌شهرهای کشور معاون معماری و شهرسازی شهرداری قم، مدیران بافت‌های فرسوده کلان‌شهرهای کشور و مدیران دبیرخانه شهرداری کلان‌شهرهای کشور حضور دارند.

ارائه گزارش کارگروه‌های تخصصی، تأمین منابع مالی، مدیریت شهری، فنی و شهرسازی، بررسی مصوبات نشست قبلی مدیران نوسازی و بهسازی کلان‌شهرها و جمع‌بندی نظرات پیرامون بند «د» برنامه پنجم توسعه و بررسی اقدامات شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری ایران از محورهای اصلی نوبت صبح این نشست است.  

در افتتاحیه هجدهمین نشست مدیران نوسازی و بهسازی کلان‌شهرهای کشور محسن بهشتی معاون معماری و شهرسازی شهرداری قم در سخنانی با اذعان به وجود مشکلاتی در پروژه‌های مربوط به بهسازی بافت‌های فرسوده بر ضرورت بازنگری در حوزه تراکمی بافت‌های فرسوده تاکید کرد.

حسین جعفری مدیرعامل سازمان شهرسازی اصفهان نیز در این نشست اذعان کرد: با وجود تلاش‌های زیادی که در خصوص بافت‌های فرسوده شده اما هنوز تا رسیدن به شهری مطلوب فاصله داریم. 

بافت‌های فرسوده پروژه‌های صرفاً عمرانی نیستند

وی با بیان اینکه بافت‌های فرسوده صرفاً پروژه‌های عمرانی نیستند گفت: اینها پروژه‌هایی هستند که در کالبد خود مسائل فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی را دارند و برخورد با آنها شیوه‌های خاص را می‌طلبد.

قرار است در نوبت عصر این نشست ماده 9 قانون احیای بافت‌های فرسوده شهری با حضور نماینده سازمان ثبت اسناد و املاک کشور مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

بررسی ماده 12 قانون احیای بافت‌های فرسوده شهری با حضور نماینده سازمان عمران و بهسازی شهری ایران، بررسی ماده پنج قانون حمایت از احیا و نوسازی بافت‌های فرسوده با حضور معاون بازسازی و بازتوانی مدیریت بحران کشور و سخنرانی شهردار قم از دیگر برنامه‌های نوبت عصر این نشست خواهد بود.

انتهای پیام/78001/ج20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول