اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد مسکن زنجان اعلام کرد

مقاوم‌سازی 55 درصد از واحدهای مسکن روستایی در زنجان

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی زنجان از مقاوم‌سازی 55 درصد از واحدهای مسکن روستایی در سطح این استان خبر داد.

مقاوم‌سازی 55 درصد از واحدهای مسکن روستایی در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، احمد حاجی‌زاده ظهر امروز در جلسه شورای مسکن  استان زنجان تعهدات مسکن مهر استان زنجان را در شهرهای زیر 25 هزار نفر طی سال‌جاری 5 هزار هفت واحد اعلام کرد و اظهار داشت: اغلب این واحدها به صورت گروهی احداث می‌شود.

وی تعداد واحدهای مسکن اجاره‌ای در حال احداث 99 ساله را یک‌هزار و 56 واحد اعلام کرد و افزود: 3 هزار و 951 واحد هم از تعهدات استان زنجان به صورت گروهی و خود مالکین در دست ساخت است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان به مقاوم‌سازی 50 درصد از واحدهای مسکن روستایی استان زنجان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر 55 درصد از واحدهای مسکن روستایی استان مقاوم‌سازی شده است.

* سهمیه زنجان برای مقاوم‌سازی واحدهای روستایی 5 هزار واحد است

وی تعداد واحدهای مسکن روستایی مقاوم‌سازی شده در سطح کشور را 200 هزار واحد عنوان و ادامه داد: این تعداد در استان زنجان 45 هزار و 724 واحد است.

حاجی‌زاده با اشاره به ابلاغ اعتبارات مقاوم‌سازی واحدهای مسکن روستایی به استان زنجان گفت: گویا بانک‌ها مشکلاتی در ارائه این تسهیلات دارند.

وی سهمیه استان زنجان برای مقاوم‌سازی مسکن روستایی در سال‌جاری را 5 هزار واحد اعلام کرد و افزود: میزان اعتبارات به تفکیک به بانک‌ها ابلاغ شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان تعداد واحدهای مسکن غیرمقاوم روستایی را در استان زنجان در حدود 49 هزار واحد اعلام و اضافه کرد: تجربه ثابت کرده است که روستاهای محروم از مقاوم‌سازی استقبال نمی‌کنند.

وی اولویت بنیاد مسکن را مقاوم‌سازی 50 درصد از واحدهای مسکن در روستاها عنوان و تصریح کرد: موفقیت در این برنامه‌ریزی، حرکت در راستای شعار عدالت‌محوری دولت محسوب می‌شود.

حاجی‌زاده تعهد بنیاد مسکن انقلاب اسلامی را در اشتغالزایی 2 هزار و 500 شغل اعلام کرد و گفت: این تعهد در آستانه تحقق 100 درصدی قرار گرفته است.

در ادامه این جلسه مدیرکل بنیاد مسکن گزارشی از تسهیلات ارائه شده به متقاضیان مسکن مهر در استان زنجان را ارائه کرد.

همچنین در این جلسه مصوبات سفر وزیر راه و شهرسازی در مهر ماه سال‌جاری بررسی و بر رفع مشکلات پیش روی مصوبات تاکید شد.

انتهای پیام/73004/غ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول