اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مطلع شمس - 60

230 ویژه برنامه دهه فجر در مهدیشهر اجرا می‏شود

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان مهدیشهر از اجرای 230 ویژه برنامه به مناسبت فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در این شهرستان خبر داد.

230 ویژه برنامه دهه فجر در مهدیشهر اجرا می‏شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مهدیشهر، حجت‏الاسلام محمد بارانی عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: این برنامه‏ها در نشست‏های متعدد ستاد گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در شهرستان مهدیشهر تدوین شده است.

وی تصریح کرد: برنامه‏های مختلف ویژه دهه فجر در این شهرستان طی چهار جلسه مفصل با حضور مسئولان دستگاه‏های اجرایی و نهادهای دولتی شهرستان مهدیشهر، ساماندهی و تصویب شده است.

برگزاری مراسم ویژه تجلیل از پیشگامان زنان مهدیشهر

رئیس ستاد گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان مهدیشهر با اشاره به تشکیل کمیته‏های مختلف در این ستاد ادامه داد: سخنرانان کشوری در دهه فجر میهمان مهدیشهری‏ها خواهند بود و برای مردم این شهرستان به ایراد سخن می‏پردازند.

بارانی با بیان اینکه بیش از 200 قطعه بنر و پارچه‏نوشته برای تزئین شهر مهدیشهر از سوی ادارات مختلف تدارک دیده شده که در دهه فجر در سطح شهر نصب می‏شود، خواستار مشارکت عمومی مردم در اجرای برنامه‏های سالروز پیروزی انقلاب اسلامی شد.

وی همچنین از برگزاری مراسم ویژه تجلیل از پیشگامان زنان مهدیشهر خبر داد و گفت: در این مراسم، از برترین‏های بانوان دستگاه‏های اجرایی مهدیشهر تقدیر می‏شود.

هجمه و توهین‏ به پیامبر اسلام افزایش یافته است

رئیس ستاد گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان مهدیشهر اظهار داشت: امسال دهه مبارک فجر با روزهای خجسته‏ای قرین شده و ولادت پیامبر اعظم(ص) بر شکوه و جلال این دهه عزیز افزوده است.

وی تصریح کرد: متاسفانه در سال گذشته، بیشترین هجمه و توهین‏ها به پیامبر گرامی اسلام از سوی جهان استکبار و ایادی خودفروخته‏اش روا داشته شد و وظیفه هر مسلمان آزاده‏ای است که به این توهین‏ها به محکمی پاسخ دهد.

رئیس ستاد گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان مهدیشهر تاکید کرد: هر چه توهین و هجمه به پیامبر رحمت و مهربانی در جهان بیشتر شود، باید به تناسب آن مسلمانان نیز حرکت‏های کوبنده‏تری در محکومیت این قبیل تحرکات ضدبشری و ضد الهی از خود نشان دهند.

بارانی افزود: امسال هم‏زمان با دهه مبارک فجر، بیشترین تلاش دست‏اندرکاران ستاد گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان مهدیشهر در راستای نشان دادن چهره انقلاب اسلامی ایران به جهانیان و تبیین مسائل اساسی مد نظر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) است.

بارانی با بیان اینکه برنامه‏ها و مراسم دهه فجر امسال با چند ویژگی اساسی در شهرستان مهدیشهر برگزار می‏شود، به تشریح این مشخصه‏ها پرداخت و خواستار توجه اهالی رسانه به این امور شد.

انتهای پیام/2249/ت30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول