اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان خبر داد

برگزاری 2700 برنامه در دهه فجر در زنجان

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: همزمان با دهه فجر سال‌جاری بیش از 2 هزار و 700 برنامه در استان زنجان اجرا می‏شود.

برگزاری 2700 برنامه در دهه فجر در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سعید حسینی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برنامه‏های مشابهی همزمان با دهه فجر در شهرستان‏های استان زنجان برگزار می‏شود.

وی با اشاره به اینکه میثاق مجدد با خط امام خمینی(ره) و ولایت فقیه در بیت امام جمعه زنجان از جمله برنامه‏های پیش‏بینی شده ستاد دهه فجر محسوب می‏شود، خاطر نشان کرد: به صدا درآمدن بوق قطارها و روشن شدن چراغ تاکسی‎ها و اتوبوس‏ها از دیگر برنامه‏های مورد نظر برای این ایام در استان است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه رژه موتورسواران بسیجی یکی از برنامه‏های مهم استان زنجان در ایام دهه فجر محسوب می‏شود، تصریح کرد: این رژه از مزار تا مزار در شهر زنجان و برخی از شهرستان‏های استان برگزار می‏شود.

وی با تاکید بر اینکه مراسم گلبانگ و زنگ انقلاب همزمان با سراسر کشور روز 11 بهمن ماه سال‌جاری در مدارس استان زنجان برگزار می‏شود، یادآور شد: این مراسم روز چهارشنبه و ساعت 9.30 صبح در مدارس اجرا می‏شود.

حسینی با بیان اینکه دیدار از خانواده شهدا و تجلیل از آن‌ها یکی از مهم‏ترین برنامه‏های ستاد دهه فجر استان زنجان به شمار می‏رود، ادامه داد: غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدا و گلباران آن‌ها از دیگر برنامه‏های پیش‏بینی شده برای ایام دهه فجر به شمار می‏رود.

*برگزاری نمایشگاه دستاوردهای انقلاب در زنجان

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی در استان زنجان، اذعان داشت: مراسم صبحگاه مشترک ارتش، سپاه و نیروی انتظامی نیز در استان برگزار می‏شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه روحانیونی بومی و غیر بومی به روستاها و شهرستان‏های مختلف استان زنجان اعزام می‏شوند، اضافه کرد: نمایشگاه عکس، پوستر و خوشنویسی نیز در استان برگزار می‏شود.

*ویزیت رایگان بیماران در دهه فجر

وی با اشاره به اینکه همزمان با ایام مبارک دهه فجر بیمارستان‏ها، مراکز بهداشتی و درمانگاه‏ها به صورت رایگان بیماران را ویزیت می‏کنند، ادامه داد: برگزاری محافل انس با قرآن و مسابقات مختلف علمی، فرهنگی، هنری و ورزشی از دیگر برنامه‏های مورد نظر برای ایام دهه فجر به شمار می‏رود.

حسینی اظهار داشت: همایش بزرگ زنان زنجانی نیز در محل امامزاده ابراهیم(ع) در ایام دهه فجر سال‌جاری برگزار می‏شود.

انتهای پیام/73006/ر30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول