اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه زرند:

دستاوردهای انقلاب به نسل جوان انتقال یابد

خبرگزاری فارس: امام جمعه زرند گفت: دستاوردهای انقلاب به درستی به نسل جوان انتقال یابد.

دستاوردهای انقلاب به نسل جوان انتقال یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از زرند،‌ حجت‌الاسلام رضا کرمی‌پور بعد از ظهر امروز در ستاد دهه فجر شهرستان پاسداری و حراست از انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام و شهدا را از جمله وظایف مهم مسئولان برشمرد و اظهار داشت: باید دستاوردهای انقلاب به درستی به نسل جوان انتقال یابد.

وی دهه فجر را حاصل رشادت‌ها و پایمردی‌های ملت دلاور و رشید ایران اسلامی دانست و افزود: مردم در پیروزی انقلاب نقشی برجسته و مهم داشتند که باید امروز برای برگزاری برنامه‌های باشکوه دهه فجر انقلاب اسلامی آنان را محوریت قرار دهیم.

کرمی‌پور حضور مردم در مراسم راهپیمایی 9 دی و مجالس سوگواری اربعین حسینی و دهه آخر ماه صفر را نشان دهنده ارادتمندی آنها به ولایت و اهل‌بیت(ع) دانست و گفت: مردم در 22 بهمن‌ماه سال جاری باشکوه‌تر از سال‌های گذشته حضور می‌یابند.

علی پور‌رنجبر معاون فرماندار زرند در این جلسه با بیان اینکه دشمن تمام هم و غم خود را در مقابله با نظام به کار گرفته است، گفت: باید حضوری گسترده در برنامه‌های دهه فجر و سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی داشته باشیم.

وی پاسداری و حراست از انقلاب اسلامی، آرمان‌های امام(ره) و شهدا از جمله وظایف مهم مسئولان دانست و عنوان کرد: باید دستاوردهای انقلاب به نحو شایسته به نسل جوان انتقال یابد.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی زرند نیز در این نشست بر تمرکز برنامه‌های دهه فجر ‌سال جاری بر آگاهی‌بخشی، امیدآفرینی و تقویت خودباوری برای نسل جوانان تاکید کرد.

محمد‌رضا نخعی با اشاره به فعالیت کمیته‌های مختلف ستاد بزرگداشت دهه فجر زرند‌ گفت: کمیته‌های فرهنگی و هنری، بسیج، اصناف، دانشجویان، ورزش و جوانان، فضاسازی و تزئینات شهری، روستایی و عشایری، کارگری، زنان و خانواده، ایثارگران و ... برنامه‌های متنوعی برای اقشار خود برنامه‌ریزی و اجرا می‌کنند.

حجت‌الاسلام حسنی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی زرند نیز همزمانی دهه فجر با هفته وحدت و ماه ربیع‌الاول را فرصت مناسبی برای برپایی جشن‌های گرامیداشت انقلاب و گسترش امید و نشاط در جامعه دانست.

وی گفت: انقلاب بزرگ و تاریخی ایران اسلامی در سایه تجلی فرهنگ متعالی روز به روز به قدرت بالنده کشور تبدیل شده است.  

حسنی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران برگرفته از مکتب قرآن است، ابراز داشت: محفل انس با قرآن طی ایام پیروزی انقلاب اسلامی در مساجد مختلف سطح شهر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/80022/ق30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول