اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قروه تاکید کرد

برگزاری یادواره شهدا کلاس درس بصیرت‌افزایی برای نسل سوم انقلاب

خبرگزاری فارس: فرماندار قروه گفت: برگزاری یادواره شهدا کلاس درس و بصیرت‌افزایی برای نسل سوم انقلاب است.

برگزاری یادواره شهدا کلاس درس بصیرت‌افزایی برای نسل سوم انقلاب

به گزارش خبرگزاری فارس از قروه، محمدرسول شیخی‌زاده ظهر امروز در یادواره شهیدان شیدا نیکخواه و ثویبه نصرالله‌زاده و برگزاری یادواره شهدا و 415 شهید دانش‌آموز استان کردستان اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین اهداف برگزاری این یادواره فرهنگ‌سازی، نشر فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی و آشنایی قشر جوان و نوجوان جامعه با شهدای دانش‌آموز است.

وی گفت: حضور در یادواره شهدا، فرصت بسیار مغتنمی است که بار دیگر آینده خود را با راه، آرمان‌ها و اهداف شهدا پیوند بزنیم.

فرماندار قروه در خصوص اصول زندگی جوانان گفت: نشاط جسمی، روحی، فکری و علمی باید در کنار هم باشد، چراکه تحصیل بی‌تهذیب و بدون نشاط جسمی خطرآفرین است.

وی خطاب به دانش‌آموزان تصریح کرد: تولید ملی تنها تولید کالاهای مادی نیست، بلکه تولید ملی در تمامی ابعاد به ویژه حوزه علمی نیز ایجاد خواهد شد که شما دانش‌آموزان باید خود را به سلاح تقوا و علم تقویت کنید.

فرماندار قروه به دانش‌آموزان توصیه کرد سلاح قلم خود را محکم بگیرند و در دفاع از میهن اسلامی همانند شهدا با قوت هر چه تمام در برابر دشمنان ایستادگی کنند.

شیخی‌زاده با بیان اینکه شهدا پشتوانه معنوی انقلاب هستند، اظهار داشت: امروز دفاع از ایران اسلامی تنها در سنگر جهاد نیست و جوانان ایرانی باید با استعدادها و خلاقیت فرهنگ دینی، علم و دانایی را در کشور ترویج کنند.

وی نشر ارزش‌های ایثار و شهادت را وظیفه همگان دانست و گفت: اگر این نشر و انتقال به درستی صورت پذیرد، نسلی متعهد در قبال ارزش‌ها خواهیم داشت.

گفتنی است از 415 شهید گرانقدر شهرستان قروه 29 شهید دانش‌آموز بوده‌اند که 3 تن از این عزیزان در دوران پیروزی انقلاب اسلامی ایران به فیض عظمای شهادت رسیده‌اند.

در این یادواره دانش‌آموزان دبیرستان شاهد که میزبان این برنامه بودند، چند برنامه فرهنگی و هنری اجرا کردند.

انتهای پیام/79009/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول