اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان:

حضور ایثارگران در جامعه به اندازه انقلاب قیمت دارد

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: حضور ایثارگران و یادگاران هشت سال حماسه و ایثار در جامعه به اندازه انقلاب قیمت دارد.

حضور ایثارگران در جامعه به اندازه انقلاب قیمت دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان، سیدخلف موسوی در آیین تجلیل از ایثارگران اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان اظهار کرد: خداوند متعال در قرآن مجید مومنان را مورد خطاب قرار می‌دهد و می‌فرماید «اگر دوست دارید شما را به یک تجارت سودآور راهنمایی کنم ایمان بیاورید»؛ و ملت ایران در داد و ستد با خداوند بزرگ، هم در ایمان، هم دربذل اموال و هم در تقدیم جان خود برای باقی ماندن شجره اسلامی سربلند بوده است.

وی با اشاره به فرمایش امام راحل (ره) که "ملت مسلمان ایران با وجود تلاش و دسیسه‌های دشمنان هیچگاه به آرمان‌های والای انقلاب پشت نکردند" افزود: حضور پرشور مردم در جبهه‌های جنگ نشانه پشتیبانی مردم ولایتمدار ایران از اسلام و عقیده‌شان بود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خوزستان دوران دفاع مقدس را اوج مظلومیت نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و گفت: در طول دفاع مقدس دنیای غرب به تجهیز رژیم بعث عراق پرداخت و انقلاب نوپای ما را نشانه گرفت اما آنها به تنها چیزی که نمی‌اندیشیدند قدرت ایمان و عشق مردم ایران به ولی‌فقیه خود بود.

وی خاطرنشان کرد: ایثارگران مایه افتخار جامعه هستند و هر جا که حضور دارند آرامش و اعتماد مردم در آنجا پررنگ است.

وی با بیان اینکه ایثارگران از وادی شهادت بازگشته‌اند اما نه به اختیار خود که با تقدیر خدا و مشیت الهی در دنیا مسکن گزیده‌اند، تصریح کرد: جانبازان و ایثارگران تلخی ماندن را با شیرینی ادای تکلیف جبران کرده‌اند آنان مانده‌اند تا به ما در راه ماندگان، راه رستگاری بیاموزند.

موسوی اظهار کرد: حضور ایثارگران و یادگاران هشت سال حماسه و ایثار در جامعه به اندازه انقلاب قیمت دارد، وجود آنان در جامعه هم‌چون وجود عمار و یاسر در سپاه امیرالمومنین است.

وی با بیان اینکه ایثارگران مانده‌اند تا پرچم امام را برافراشته نگاه دارند، افزود: آنان مانده تا بگویند کدام راه، راه اصیل انقلاب است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خوزستان خاطرنشان کرد: ایثارگران تنها در میدان‌های نبرد پیشتاز نبوده‌اند بلکه امروز نیز در تمام صحنه‌ها با قدرت به فعالیت مشغولند، حتی در بعضی عرصه‌ها از دیگران گوی سبقت ربوده‌اند.

وی اضافه کرد: ایثارگران در عرصه‌های فرهنگی در مقابل شبیخون دشمن، صف‌های مستحکمی هستند و آثار عمیق و شگرفی در جامعه بر جای نهاده‌اند.

موسوی با بیان اینکه کارنامه درخشان دوران دفاع مقدس موجب اقتدار نظام در عرصه‌های بین المللی شده است، تصریح کرد: برای حفظ این اقتدار باید به ارزش‌های دوران دفاع مقدس توجه بیشتری شود و ترویج چنین فرهنگی غنی موجب عزتمندی در عرصه‌های مختلف و حفظ این روحیه نیز موجب ناامیدی دشمنان می‌شود.

وی در پایان گفت: خدمت رسانی و جلب رضایت مردم مهم‌ترین جبهه است و ایثارگران عزیز در صف نخست این جهاد هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، در این آیین که ذراتی، مشاور استاندار خوزستان در امور ایثارگران حضور داشت وضعیت ایثارگران و جانبازان مورد بررسی قرار گرفت و در پایان هفتاد نفر از ایثارگران شاغل در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اهدای لوح مورد تجلیل قرار گرفتند.

انتهای پیام/ 72001/ق/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول