اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر شهریار تأکید کرد

ضرورت تبیین اهداف انقلاب به نسل امروز

خبرگزاری فارس: رئیس شورای شهر شهریار بر تببین و انتقال اهداف انقلاب به نسل امروز تأکید کرد.

ضرورت تبیین اهداف انقلاب به نسل امروز

علی درخشان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهریار اظهار داشت: نسل امروز را باید با اهداف انقلاب آشنا کنیم و آرمان‌های شهدا و امام راحل را برای آنان بازگو کنیم.

وی ادامه داد: ما برای رسیدن به این انقلاب خون‌های بسیاری را تقدیم کردیم، لذا اجازه نخواهیم داد دسیسه‌ها و ترفندهای دشمنان خون شهدای انقلاب را پایمال کند.

این مسئول با بیان این که امروز دشمن در نظر دارد تا با اهداف شوم خود انقلاب را دچار خدشه کند، افزود: داشتن بصیرت و آگاهی از مهم‌تربن رموز مقابله با تهاجمات دشمنان است.

وی افزود: ما باید به آن چه دشمنان علیه کشور انجام می‌دهند، آگاه و هوشیار باشیم و با اطاعت از فرامین مقام معظم رهبری تمامی دسیسه‌های آنان را نابود سازیم.

این مسئول با بیان این که دشمن پس از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون ترفندهای مختلفی را برای ضربه زدن به این انقلاب به کار گرفته است، خاطرنشان کرد: راه‌اندازی جنگ هشت ساله، تحریم، تهدید، ترور دانشمندان، جریان فتنه 88 و بالاخره راه‌اندازی جنگ نرم همه برای رسیدن به اهداف و مقاصد شوم دشمنان بوده است.

وی افزود: خوشبختانه بیداری و آگاهی و لایتمداری ملت ایران تمامی این دسیسه‌ها را تاکنون خنثی کرده و دشمنان را به شکست بزرگی وا داشته است.

درخشان با تأکید بر این که کشور در آستانه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراها است، افزود: ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی باید آگاه و هوشیارانه در صحنه انتخابات حاضر شده و برای تبلیغات و یاوه‌های دشمنان ارزشی قائل نشوند.

رئیس شورای شهر شهریار گفت: دهه فجر فرصت مناسبی است تا اهداف انقلاب به نسل امروز انتقال داده شود.

وی افزود: شورای شهر شهریار آمادگی دارد تا به منظور برگزاری هر چه باشکوه مراسم ایام الله دهه فجر با دستگاه‌های مختلف همکاری داشته باشد.

درخشان زنده نگهداشتن یاد شهدا به ویژه شهدای انقلاب را در ایام دهه فجر از برنامه‌های مهم عنوان کرد و از مسئولان خواست تا در برنامه‌ها از مقام شامخ شهدا و خانواده‌های این عزیزان به نحو شایسته‌ای تجلیل شود.

انتهای پیام/2302/ب۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول