اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار آبپخش خبر داد

صدور مجوز نصب 2 هزار علمک گاز در آبپخش

خبرگزاری فارس: شهردار آبپخش از صدور مجوز نصب 2 هزار علمک گاز در آبپخش خبر داد.

صدور مجوز نصب 2 هزار علمک گاز در آبپخش

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، سید محمود موسوی بعد از ظهر امروز در نشست شورای اداری آبپخش اظهار داشت: خدمت‌رسانی در راستای رفع نیازهای اساسی مردم یکی از مسائل مهمی است که از ابتدای تصدی منصب شهرداری آبپخش در دستور کار خود قرار داده‌ام و همواره برای تحقق آن تلاش کرده‌ام.

شهردار آبپخش خاطرنشان کرد: توجه به نیازها و خواسته‌های مردمی در اجرای پروژه‌های عمرانی مهم‌ترین اولویت شهرداری آبپخش است و در سال‌های اخیر تمامی فعالیت‌ها و پروژه‌های خود را مبتنی بر این اصل مهم انجام داده‌ایم.

موسوی با بیان اینکه شهرداری همکاری مطلوب با اجرای پروژه گازرسانی در شهر آبپخش داشته، بیان داشت: اجرای پروژه‌ گازرسانی در شهر آبپخش از مسائلی است که تاثیر مستقیمی بر رفاه و آسایش مردم این شهر دارد و شهرداری در طول دو سال گذشته نهایت همکاری را برای اجرای این طرح داشته است.

وی اضافه کرد: لکه‌گیری خیابان‌ها و معابر شهر پس از اجرای عملیات گازرسانی و نصب علمک‌ها از خواسته‌های مهم مردمی است که شهرداری آبپخش توجه جدی به آن داشته و طرح‌های موثر و بزرگی در این زمینه اجرایی شده است.

این مسئول اذعان داشت: بابت لکه‌گیری حفاری‌های مربوط به ایجاد شبکه گاز و لوله‌های اصلی خط انتقال گاز شهری اعتبارات را دریافت کرده‌ایم و در سراسر شهر شاهد لکه‌گیری حفاری‌های مربوط به نصب لوله‌های اصلی شبکه گاز شهری بوده‌ایم.

اعتباری بابت لکه‌گیری حفاری نصب علمک‌ها دریافت نکرده‌ایم

شهردار آبپخش عنوان کرد: شرکت گاز تا کنون اعتباری برای ترمیم و لکه‌گیری حفاری‌های مربوط به نصب علمک‌ها به شهرداری پرداخت نکرده و در برخی نقاط شهر از محل اعتبارات داخلی شهرداری شاهد اجرای طرح‌های لکه‌گیری حفاری‌های مربوط به نصب علمک‌ها بوده‌ایم.

موسوی با اشاره به اینکه در ماه‌های گذشته مجوز نصب 300 علمک برای شرکت گاز صادر شده بود، گفت: با توجه به رسیدن فصل زمستان و نیاز مردم به برخورداری از خدمات گاز با شرکت گاز همکاری مطلوب داشته‌ایم و مجوز نصب دو هزار علمک در نقاط مختلف شهر آبپخش را صادر کرده‌ایم.

وی افزود: در سال جاری اجرای پروژه خیابان انقلاب (خیابان اصلی شهر آبپخش) یکی از مهم‌ترین خواسته‌ها و اولویت‌هایی بود که شهروندان آبپخشی و جمعی از مسئولان به‌طور اکید به آن تاکید داشته‌اند و شهرداری آبپخش با دست خالی این پروژه را اجرا کرده است.

موسوی بیان داشت: هم‌اکنون بیش از دو میلیارد ریال از طرح بهسازی و بازسازی خیابان انقلاب آبپخش بدهی داریم و بازسازی میدان شهید اسماعیلی (گل لاله) را با دست خالی در دستور کار قرار داده‌ایم.

انتهای پیام/2451/و30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول