اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار آبپخش خواستار شد

لزوم استقرار فرماندهی انتظامی در آبپخش

خبرگزاری فارس: بخشدار آبپخش بر لزوم استقرار فرماندهی انتظامی در آبپخش تاکید کرد.

لزوم استقرار فرماندهی انتظامی در آبپخش

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، احمد خرم‌روز بعد از ظهر امروز در نشست شورای اداری آبپخش با تبریک به مناسبت میلاد نبی اکرم اسلام و امام صادق(ع) اظهار داشت: دهه فجر انقلاب اسلامی یادآور ایستادگی ملت مسلمان ایران اسلامی برای مقابله با رژیم سرسپرده شاهنشاهی است.

بخشدار آبپخش خاطرنشان کرد: حرکت امت مسلمان ایران اسلامی 34 ساله می‌شود و هر سال به جلو می‌رویم یک گام به اهداف والای انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی نزدیک و نزدیک‌تر می‌شویم.

خرم‌روز بیان داشت: در طول سه دهه عمر پربرکت انقلاب اسلامی مردم ایران با تمسک به اهداف و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی به دستاوردهای ارزشمندی رسیده‌اند.

وی اضافه کرد: با گذشت 34 سال شاهد هستیم امت مسلمان ایران اسلامی در اوج عزت، اقتدار، خودباوری و پیشرفت علمی و صنعتی در تمامی عرصه‌ها دست یافته‌اند.

این مسئول اذعان داشت: امروز کشورهای اروپایی و آمریکایی در بدترین و نامطلوب‌ترین شرایط اقتصادی به‌سر می‌برند و دولت‌های اروپایی و آمریکایی با وضع مالیات‌های سنگین سعی در حفظ قدرت خود دارند و مردم این کشورها از این مساله در عذاب هستند.

بخشدار آبپخش عنوان کرد: در نشست‌های هماهنگی ستاد بزرگداشت دهه فجر 120 برنامه به مناسبت بزرگداشت دهه فجر طراحی و تدوین شده که 60 برنامه مربوط به مرکز بخش و بقیه برنامه‌ها مربوط به روستاهای تابعه بخش هستند.

خرم‌روز ابراز داشت: برگزاری دو یادواره شهدا در ایام‌الله دهه فجر از برنامه‌های مهمی است که در ایام‌الله دهه فجر شاهد برگزاری آن خواهیم بود و این برنامه‌ها با حضور مدیران استانی و شهرستانی و حضور تمامی مدیران و مسئولان اجرایی بخش آبپخش برگزار می‌شود.

برگزاری 2 یادواره شهدا در روستاهای آبپخش

وی گفت: یادواره شهدای روستای چهاربرج در نخستین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی و یادواره شهدای روستای دشتی اسماعیل‌خانی 19 بهمن‌ماه برگزار می‌شود.

خرم‌روز تصریح کرد: تمامی مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی ملزم به حضور پررنگ در برنامه‌های بزرگداشت دهه فجر هستند.

وی یادآور شد: مناسب‌سازی فضا و سردرب ادارات مهم‌ترین مساله‌ای است که تمامی مدیران اجرایی باید به آن توجه داشته باشند و به نحو مطلوب برای دستیابی به وضعیت مطلوب تلاش کنند.

بخشدار آبپخش گفت: انتخابات خرداد ماه 92 از مهم‌ترین ماموریت‌هایی است که مدیران دستگاه‌های اجرایی بر عهده دارند و باید شرایط را برای برگزاری انتخاباتی با شکوه و با حضور گسترده مردم هموار کنند.

خرم‌روز اظهار داشت: دشمنان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی تحرکات خویش را آغاز کرده‌اند و در تلاش هستند که حضور مردم در انتخابات یازدهمین دوره ریاست‌جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا را کم‌رنگ کنند و تمامی مسئولان اجرایی موظف هستند تلاش خود را برای حضور گسترده مردم در عرصه انتخابات به کار گیرند.

وی با اشاره به انتصاب فرمانده جدید انتظامی آبپخش ادامه داد: از عملکرد حامدخواه در دوران تصدی مسئولیت ریاست کلانتری آبپخش تشکر می‌کنیم و طول یک سال و نیم مدیریت ایشان شاهد بوده‌ایم که از تمام توان خود برای ارائه خدمات مطلوب و کارآمد به مردم بهره جسته‌اند.

لزوم ارتقای کلانتری آبپخش

خرم‌روز گفت: تمامی مدیران و مسئولان اجرایی آبپخش توان خود را برای خدمات مطلوب به‌کار گرفته‌اند و اگر در شرایطی نتوانسته‌ایم خواسته‌های مردمی را محقق سازیم به‌خاطر شرایط ویژه و خاصی است که بر منطقه حاکم هستند.

بخشدار آبپخش بیان داشت: ارتقای کلانتری آبپخش به فرماندهی انتظامی از مسائلی است که در ماه‌‌های گذشته همواره شاهد پیگیری‌ها و رایزنی‌های گسترده در این زمینه بوده‌ایم و امیدواریم با همکاری مسئولان انتظامی استان بتوانیم این خواسته مردم را محقق کنیم.

خرم‌روز با تاکید بر آنکه آبپخش نیازمند استقرار دو پاسگاه در روستاهای این بخش است، خاطرنشان کرد: برای بهبود وضعیت امنیتی بخش باید حداقل دو پاسگاه انتظامی در روستاهای بخش آبپخش مستقر شوند که امنیت نقاط متمرکز روستایی آبپخش در محور شمالی و جنوب غرب بخش را عهده‌دار شوند.

انتهای پیام/2451/و30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول