اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و پرورش کرمان:

استعدادهای درخشان در بستر بالندگی قرار گیرند

خبرگزاری فارس: معاون تربیت‌بدنی آموزش و پرورش استان کرمان گفت: بحث استعدادهای درخشان از مباحث بسیار مهم و کلیدی است و دانش‌آموزان مستعد باید در بستر بالندگی قرار گیرند.

استعدادهای درخشان در بستر بالندگی قرار گیرند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محمود محمودی‌نیا صبح امروز در مراسم تجلیل از نخبگان و نفرات برتر کنکور سال 91 در سالن شهدای دانش‌آموز آموزش و پرورش رفسنجان با گرامیداشت دهه فجر این دهه را دهه عزت و سربلندی خواند و اظهار داشت: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش با تاکید مقام معظم رهبری و تلاش شبانه‌روزی استادان و کارشناسان اهل فن تهیه و تدوین شده و در خدمت نظام آموزش و پرورش قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در حقیقت نقشه راه آموزش و پرورش است، تصریح کرد: بحث استعدادهای درخشان از مباحث بسیار مهم و کلیدی است و دانش‌آموزان مستعد باید در بستر بالندگی قرار بگیرند.

محمودی‌نیا افزود: مقام معظم رهبری در مورد سئوالی که از ایشان در مورد نخبه‌پروری و اینکه استعدادهای درخشان از سایر دانش‌‌آموزان جدا می‌شوند بی‌عدالتی نیست، فرمودند «دقیقا عین عدالت است».

وی بیان کرد: تکلیف کار آموزش و پرورش این است که نخبه‌ها و دانش‌آموزان ساعی را که خود را از تفریح و دیگر برنامه‌های

سرگرم کننده جدا می‌کنند تا در پی علم و فناوری قرار گیرند، باید جایگاه ویژه‌ای داشته باشند.

محمودی‌نیا عنوان کرد: تحصیل علم، متن و اصل کار است و مسائل پرورشی و تربیتی سلامت جسمانی را در پیش دارد و همه باید دست به دست هم دهیم و در قالب یک گروه متحد در خانواده بزرگ آموزش و پرورش کار کنیم تا خروجی‌های باارزشی در این زمینه داشته باشیم و در بحث آموزش و پرورش سرآمد باشیم.

انتهای پیام/80019/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول