اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه گلپایگان:

تبادل افکار موجب بالندگی کشور می‌شود / سطح آگاهی مردم باید ارتقا داده شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه گلپایگان در دیدار با سرپرست خبرگزاری فارس در استان اصفهان گفت: تبادل افکار موجب رشد و بالندگی کشور می‌شود.

تبادل افکار موجب بالندگی کشور می‌شود / سطح آگاهی مردم باید ارتقا داده شود

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا اسماعیلی پیش از ظهر امروز در دیدار با سرپرست خبرگزاری فارس در استان اصفهان که در محل دفتر امام جمعه گلپایگان برگزار شد، به جریان‌های خاص سیاسی و فعالیت‌های پیش از موعد انتخاباتی اشاره کرد و گفت: افراد با هر سلیقه، افکار و اندیشه سیاسی می‌توانند، در فضای باز سیاسی کشور فعالیت کنند.

نماینده ولی فقیه در شهرستان گلپایگان افزود: تبادل افکار موجب رشد و بالندگی کشورمی شود و در شهرستان گلپایگان حرف اول را نیروهای ارزشی و ولایتمدار و اصول گرا می‌زنند.

اسماعیلی بیان کرد: تنور انتخابات با دیدگاه‌ها و اندیشه های مختلف گرم می‌شود و در این صورت است که مردم حضور فعال و پرشوری در صحنه انتخابات دارند.

وی با تاکید بر اینکه هیچ حرکتی از چشم تیزبین مردم درامان نیست، تصریح کرد: بصیرت افزایی مردم بسیار بالاست و زمانی که خواص جامعه در شرایطی درست تصمیم نمی‌گیرند، مردم به درستی رفتار و حرکات آنان را رصد کرده و در موردشان قضاوت می‌کنند و اگر لازم باشد در موقع مقتضی با آنان برخورد می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در شهرستان گلپایگان خاطرنشان کرد: همه افراد باید در جهت گیری راسخ باشند و ملاک و معیارهایی برای انتخاب اصلح داشته باشند.

وی یادآور شد: سطح آگاهی مردم باید از طریق تریبون‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی و مذهبی افزایش داده شود تا بتوانند در زمان انتخابات تشخیص درست داده و فرد شایسته و اصلح را انتخاب کنند.

امام جمعه گلپایگان با بیان اینکه شناخت و سطح آگاهی مردم باید ارتقا داده شود، اظهار کرد: اگر مردم به آگاهی دست پیدا کنند بصیرت در وجودشان نهادینه شده و در دراز مدت بیمه می‌شوند و راه خود را پیدا می‌کنند.

وی همچنین به نزدیکی انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و افزود: خبرگزاری‌ها و به ویژه خبرگزاری فارس در روی مردم به صحنه انتخابات و ایجاد بسیج عمومی نقش به سزایی می‌تواند ایفا کند.

در ادامه معاون فرماندار گلپایگان بیان کرد: در شهرستان گلپایگان خبرنگاران، متعهدانه به انجام رسالت حرفه‌ای خود مشغول هستند.

سعید طاهری افزود: بسترهای لازم جهت همکاری با خبرنگاران در شهرستان فراهم شده و فرمانداری گلپایگان برای تقویت و ارتقای جایگاه خبرنگاران از هیچ تلاشی فروگذار نیست.

همچنین در ادامه روابط عمومی فرمانداری گلپایگان با اشاره به فرا رسیدن اربعین حسینی و تسلیت این روز اظهار کرد: سایت فرمانداری گلپایگان به روز رسانی شده است و خبرهای شهرستان در دسترس همگان قرار دارد.

محمدرضا نوربخش افزود: در آینده نزدیک جلسه هماهنگی خبرنگاران شهرستان با امام جمعه و فرماندار برگزار شده و به نحو شایسته‌ای از ظرفیت‌های خبرنگاران استفاده می‌شود و زمینه اطلاع رسانی شفاف بین مسئولان و خبرنگاران فراهم می‌گردد.

انتهای پیام/63014/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول