اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در کرمان:

انتقاد سازنده حق مردم است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان گفت: انتقاد سازنده حق مردم است، اما فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی را نیز به یاد داشته باشیم که به کسی حمله نبریم.

انتقاد سازنده حق مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان آیت‌الله سید یحیی جعفری صبح امروز در دیدار اعضای ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان کرمان اظهار داشت: اخلاص امام خمینی (ص) موجب شد که انقلاب اسلامی به پیروزی کامل برسد.

وی ادامه داد: دشمن به گونه‌ای تبلیغ و برنامه‌ریزی کرده بود که مبارزه با رژیم شاهنشاهی کاری بیهوده است و به نتیجه نمی‌رسد.

جعفری عنوان کرد: انقلاب اسلامی به وقوع پیوست که انسان‌ها بیشتر به اسلام نزدیک شده و با ارزش‌ها مانوس شوند.

وی خاطرنشان کرد: نکته مهم در انقلاب اسلامی این بود که به مقام کمال اخلاقی و انسانی نائل شویم، البته زندگی دنیوی نیز مدنظر امام راحل و دیگر علما بود.

جعفری گفت: ظلمی که دنیای کفر و استکبار علیه ملت ایران روا داشت در تاریخ جهان بی‌سابقه است از جمله جنگ تحمیلی که یقین داشتند ما را از بین می‌برند.

امام جمعه کرمان با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: مردم باید مسائل را به خوبی بدانند و درک کنند، اگر در انتخاب شرکت نکنیم و یا حضور کم‌رنگی داشته باشیم، نتیجه آن هر چه باشد متوجه اسلام، انقلاب و ملت است.

جعفری عنوان کرد: سختی‌ها را باید تحمل کرد و اشتباهات را نیز نباید نادیده گرفت با رعایت عدم ایجاد تنش انتقادهای سازنده معقول داشته باشیم.

وی با تاکید بر اینکه در سخنان خود و بیان فعالیت‌های دولت‌مردان نباید مبالغه کرد، گفت: صحبت‌ها به گونه‌ای نباشد که مردم گمان ببرند قصد ما تبرئه دولت‌مردان است، انتقادات را نیز مطرح کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان افزود: در عین حال که انتقاد سازنده حق هر فرد است، اما فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی را نیز به یاد داشته باشیم که به کسی حمله نبریم.

وی با بیان اینکه ما نمی‌خواهیم افراد را به زور و اجبار پای صندوق‌های رای بیاوریم، تصریح کرد: حساسیت زمان کنونی بالا است، دشمن می‌‌خواهد میان مردم و مسئولان شکاف ایجاد کند.

جعفری اضافه کرد: وحدت از ضروریات جامعه است و دشمن اگر احساس کند اختلافی وجود دارد دست به کار شده و به اهداف خود می‌پردازد.

وی خاطرنشان کرد: سال جاری از ویژگی‌های مهمی برخوردار است و امیدواریم راهپیمایی 22 بهمن قابل قبولی داشته باشیم که دشمن را به طور کامل مایوس کند.

جعفری گفت: انقلاب اسلامی مسئله بزرگی است که دشمن روی آن حساب باز کرده است، لذا باید مراقبت‌های لازم را داشته باشیم.

انتهای پیام/80017/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول