اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان:

7 فصلنامه علمی ـ تحقیقاتی در حوزه مطالعات شهرهای مرزی منتشر شد

خبرگزاری فارس: رئیس دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: تاکنون هفت فصلنامه علمی ـ تحقیقاتی در حوزه مطالعات ویژه شهرهای مرزی در سیستان و بلوچستان منتشر شده است.

7 فصلنامه علمی ـ تحقیقاتی در حوزه مطالعات شهرهای مرزی منتشر شد

علی ایزدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: نشریات منتشر شده در فرماندهی انتظامی استان که با موضوعات مختلف و در راستای شهرهای مرزی، جمعیت هدف آن، کل کشور را شامل می‌شود، است.

وی افزود: به منظور جلوگیری از موازی کاری و راندمان مطلوب‌تر در حوزه تحقیقات و مطالعات هر یک از استان‌ها عهده‌دار طرح خاص امنیتی ـ انتظامی در حوزه اقلیمی و جغرافیایی خود هستند.

رئیس دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه به لحاظ تحقیقاتی جزو پنج استان برتر کشور هستیم گفت: برگزاری موفق همایش علمی شهرهای مرزی و امنیت و ارتباطات با مراکز علمی و فرهنگی نشان از تعامل سازنده این فرماندهی با قطب‌های علمی جامعه دارد.

ایزدی ادامه داد: فرماندهی انتظامی بر اساس تفاهمنامه با دانشگاه سیستان و بلوچستان در همایش‌هایی که در این دانشگاه انجام می‌شود مشارکت و حضوری فعال دارد.

وی تصریح کرد: حوزه مطالعاتی شامل ویژه و عام است که شهرهای مرزی از جمله موضوعات ویژه مرکز تحقیقات فرماندهی انتظامی استان است.

رئیس دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان بیان کرد: از پایان نامه‌های دانشجویی در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا که در راستای اهداف نیروی انتظامی و همچنین سایر پایان نامه‌هایی که در موضوعات صنعتی و غیره ولی مرتبط با این فرماندهی تهیه و تدوین می‌شوند حمایت می‌شود.

ایزدی گفت: تمامی مقاله‌ها، طرح‌ها، پایان نامه‌ها، طرح‌های صنعتی و... در شورای پژوهشی این مرکز که متشکل از دو نفر استاد در مقطع دکترا و سایر اعضای علمی است، ارجاع و تصویب آنها منوط به مصوبه شورای پژوهشی می‌باشد.

انتهای پیام/75001/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول