اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط قرارگاه نیروی زمینی قدس جنوب شرق صورت می‌گیرد

بهره‌برداری از 10 واحد پرورش بلدرچین در خاش

خبرگزاری فارس: مسئول محرومیت‌زدایی و مردمیاری قرارگاه قدس جنوب شرق گفت: در دهه فجر امسال، 10 واحد پرورش بلدرچین در ایرندگان خاش به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره‌برداری از 10 واحد پرورش بلدرچین در خاش

حسن منصوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: با هدف ایجاد اشتغال برای قشر محروم جامعه و با هدف کمک به اقتصاد خانوارهای کم درآمد در مناطق دورافتاده و محروم تعداد 10 واحد پرورش بلدرچین در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: برای راه‌اندازی 10 واحد پرورش بلدرچین که در منطقه ایرندگان خاش ایجاد می‌شود برای هر یک از این واحدها 20 میلیون ریال هزینه صرف شده است.

مسئول محرومیت‌زدایی و مردم‌یاری قرارگاه قدس جنوب شرق بیان کرد: تمامی مجوزهای لازم برای راه‌اندازی این واحدهای پرورش بلدرچین توسط قرارگاه اخذ شده است و افراد متقاضی برای توسعه واحدهای خود رأسا می‌توانند اقدام کنند.

منصوری با بیان اینکه هزینه خرید یک دوره تخم و خوراک طیور را قرارگاه تأمین می‌کند گفت: با راه‌اندازی این تعداد واحد پرورش بلدرچین برای 30 نفر از اهالی بومی منطقه به‌طور مستقیم ایجاد اشتغال می‌شود.

وی بیان داشت: انتخاب بلدرچین برای پرورش در منطقه به‌دنبال کار کارشناسی با توجه به اقلیم منطقه و همچنین استقبال افراد بومی و بازار پسندی آن در منطقه صورت گرفته است.

انتهای پیام/75001/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول