اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خرم‌آباد خبر داد

مناطق زلزله‌زده خرم‌آباد وام مسکن می‌گیرند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان خرم‌آباد از اختصاص وام 125 میلیون ریالی بنیاد مسکن با سود چهار درصد جهت نوسازی منازل روستایی واقع شده در مناطق زلزله‌زده این شهرستان خبر داد.

مناطق زلزله‌زده خرم‌آباد وام مسکن می‌گیرند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، مرتضی ولی پوری ظهر امروز در دومین جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران این شهرستان که در فرمانداری خرم‌آباد و با حضور جمعی از مدیران استانی و شهرستانی دستگا‌ه‌های اجرایی برگزار شد، در خصوص زلزله 4,9 ریشتری روز گذشته خرم‌آباد که در دهستان کاکاشرف و قسمتی از بخش پاپی رخ داد، گفت: از نخستین ساعات وقوع زلزله جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران در فرمانداری خرم‌آباد برگزار شد و پس از شناسایی محل دقیق زلزله گروه‌ها و اکیپ‌های امدادی به منطقه روانه شدند.

وی گفت: بر اساس گزارش‌های واصله و بازدید میدانی از منطقه وقوع زلزله، خوشبختانه هیچگونه تلفات جانی در این حادثه رخ نداده، ولی در برخی از مناطق و روستاهای واقع در کانون زلزله خساراتی بر ابنیه و ساختمان‌های روستایی وارد شده است.

فرماندار خرم‌آباد گفت: با توجه به بروز برخی از شکاف‌ها در ساختمان‌های مسکونی و اسطبل‌های محل نگهداری دام‌های روستاییان و احتمال وقوع پس لرزه‌ها و در راستای جلوگیری از هرگونه خطر احتمالی در چند نقطه از منطقه زلزله زده کمپ‌های اسکان زلزله زدگان دایر شده و تعداد 76 تخته چادر هلال احمر به همراه 76 دستگاه چراغ والور در اختیار آنان قرار گرفت.

فرماندار خرم‌آباد از استقرار گروه‌های امدادی و خدمات رسانی در مناطق زلزله‌زده خبر داد و افزود: اسکان موقت زلزله زدگان و ارائه خدمات و نیازهای اولیه به آنان توسط دستگاه‌های اجرایی شهرستان صورت پذیرفته است.

انتهای پیام/2304/ر20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول