اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی:

ورزش‌های همگانی غریب و گمنام مانده است

خبرگزاری فارس: نایب رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی گفت: با توجه به اینکه فدراسیون فقط به بعد همگانی کردن ورزش پرداخت نه بعد قهرمانی، مردم شناخت خوبی از عملکرد ما ندارند و باعث غربت و گمنامی فدراسیون ورزش‌های همگانی شده است.

ورزش‌های همگانی غریب و گمنام مانده است

فروزان زاهدمنش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس همدان اظهار داشت: همان طور که زیربنای ورزش هر کشور پرداختن و توجه ویژه به ورزش همگانی در بین آحاد مردم است فدراسیون ورزش‌های همگانی طی سال‌های اخیر اقدامات بسیاری در این زمینه انجام داده که برگزاری همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی در تمام شهرهای کشور یکی از این برنامه‌هاست.

وی که همزمان با ششمین جشنواره زمستانی همدان و به بهانه برگزاری مجمع عمومی فدراسیون ورزش‌های همگانی به همدان سفر کرده است، افزود: با توجه به اینکه سیاست اصلی فدراسیون ورزش‌های همگانی گسترش ورزش در بین همه مردم است و در بعد قهرمانی و ورزش حرفه‌ای وارد نشده در بین مردم ناشناخته و گمنام مانده است.

نایب رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی تصریح کرد: با ادغام فدراسیون آمادگی جسمانی با این فدراسیون و مهندسی مجدد در زمینه تلفیق انجمن‌‌های مشابه با استفاده از تجربیات کارشناسان خبره ورزش برای جلوگیری از موازی‌کاری انجمن‌ها اقدامی خوبی شده که در صورت مصوبه وزارت ورزش و جوانان اجرایی خواهد شد.

وی در پاسخ به خبرنگار فارس همدان مبنی بر اینکه در تمام انجمن‌های فعال این فدراسیون، بانوان حضور و عضویت دارند یا خیر؟ یادآور شد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده حضور نایب رئیس بانوان برای تمام هیئت‌های استان و همچنین انجمن‌های مختلف فدراسیون در نظر گرفته شده و این نشانگر رشد بانوان در رشته‌های مختلف است.

زاهدمنش در ادامه با اشاره به اینکه ورزش همگانی سن و سال نمی‌شناسد، تأکید کرد: سعی شده تا در بوستان‌ها و پارک‌ها در تمام نقاط کشور زمینه ورزش را برای همه مردم فراهم کنیم و با نصب لوازم ورزشی مردم را به ورزش تشویق کنیم که این کار قطعاً با همکاری و حمایت‌های شورای اسلامی و شهرداری‌های کشور بهتر و بیشتر محقق خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری مجمع فدراسیون به میزبانی همدان خاطرنشان کرد: این مجمع قرار است با هدف تدوین آیین‌نامه‌ها برای سال آینده، ارائه عملکرد سال 91 و ارائه برنامه‌های وزارت ورزش و جوانان در راستای اشاعه ورزش همگانی، امروز با حضور معاونان وزیر ورزش و جوانان، اعضای مجمع متشکل از رؤسای هیئت‌ها (برای نخستین بار نواب رؤسای بانوان هیئت‌ها)، رؤسای انجمن‌ها، نمایندگان سازمان‌های دست‌اندرکار ورزش، جلسه‌ای در هتل پارسیان آزادی همدان برگزار کند.

انتهای پیام/2499/ح30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول