اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی خراسان رضوی خبر داد

ایجاد کمیته اخلاق در هیئت ورزش‌های همگانی خراسان رضوی

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ورزش‌های همگانی خراسان رضوی با بیان اینکه تمام کمیته‌های ورزش همگانی در این استان فعال است، گفت: علاوه بر این موارد کمیته اخلاق در ورزش نیز در این استان فعال شده است.

ایجاد کمیته اخلاق در هیئت ورزش‌های همگانی خراسان رضوی

آزیتا حیدری امروز در حاشیه ششمین جشنواره زمستانی همدان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه سهم هیئت ورزش‌های همگانی خراسان رضوی به تعداد جمعیت آن است، اظهار داشت: بر این اساس نیز، 6 میلیون و 500 هزار نفر در ورزش همگانی مشارکت می‌کنند.

وی با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم ترویج ورزش‌های همگانی و اشاعه این مهم، خاطرنشان کرد: ما نیز اساس کاری خود را در این راستا بر فرهنگ‌سازی گذاشته‌ایم و به صورت آموزشی و نمادین این مهم را در استان معرفی می‌کنیم.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان خراسان رضوی ابراز داشت: افتخار ما این است که خراسان رضوی یکی از بهترین عملکردهای استانی را در سطح کشور به خود اختصاص داده است.

وی با اشاره به اینکه حدود شش ماه است در این مسئولیت ایفای نقش می‌کند، گفت: نخستین پیاده‌روی خانوادگی را 25 بهمن سال گذشته برگزار کردیم و هدف ما بر این است که بتوانیم در این مهم افراد بیشتری از استان را مشارکت دهیم.

حیدری با بیان اینکه تمام کمیته‌های ورزش‌های همگانی در استان خراسان رضوی فعال است، تصریح کرد: علاوه بر این موارد کمیته اخلاق در ورزش را نیز در این استان فعال کرده‌ایم که بحث اخلاق‌محوری و حفظ ارزش‌های انسانی را اولویت کاری خود قرار داده است.

وی با تأکید بر لزوم ارتقای جایگاه ورزش بانوان در کشور، عنوان کرد: با توجه به اینکه بیش از نیمی از جمعیت ما را بانوان تشکیل می‌دهند طبیعتاً اگر بخواهیم در جامعه‌ای فرهنگ ورزش نهادینه شود باید از بانوان این مهم را آغاز کنیم چون در فرهنگ‌سازی مؤثر هستند.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان خراسان رضوی با بیان اینکه برای نخستین بار است که به همدان سفر می‌کنم، گفت: جشنواره زمستانی برنامه شایان توجهی در راستای سیاست‌های هیئت‌های ورزش همگانی و فدراسیون است.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که روزی همه ارکان و زوایای جامعه کشوری ما اهمیت ورزش را درک کنند و این همبستگی و همدلی در جامعه به واسطه ورزش همگانی مضاعف شود.

انتهای پیام/89004/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول