اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دهه فجر انقلاب اسلامی

17 طرح عمرانی در راور به بهره‌برداری می‌رسد‌‌

خبرگزاری فارس: فرماندار راور گفت:‌ به مناسبت دهه مبارک دهه فجر 17 طرح عمرانی، کشاورزی، خدماتی و ... در راور افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

17 طرح عمرانی در راور به بهره‌برداری می‌رسد‌‌

محمدرضا شریفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در راور اظهار داشت: به مناسبت دهه مبارک دهه فجر 17 طرح با اعتباری بالغ بر 125 میلیارد و 558 میلیون ریال در شهرستان راور افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با تشریح پروژه‌های آماده بهره‌برداری ابراز داشت: در بخش کشاورزی بیش از 233 هکتار آبیاری به روش نوین و تحت فشار در شهرستان اجرا شده که میزان اعتبار بلا‌عوض در اجرای این طرح بالغ بر 8 میلیارد و 155 میلیون ریال بوده ‌است.

شریفی عنوان کرد: در بخش عمران شهرستان راور به احداث پروژه‌های ساختمان فرمانداری با زیر‌بنای 800 متر ‌مربع در دو طبقه اداری‌، سالن اجتماعات گلزار شهدای راور با زیر‌بنای 600 متر مربع و صرف هزینه‌ای بالغ بر 850 میلیون ریال می‌توان اشاره کرد.

وی گفت: علاوه بر این قطعه دوم محور راور - دیهوک به طول 10 کیلومتر از محل اعتبارات پروژه مهر ماندگار با اعتبار 90 میلیارد ریال نیز آماده بهره‌برداری است.

شریفی افتتاح طرح‌های هادی روستایی را در روستای فیض‌آباد بالغ بر 600 میلیون ریال‌، روستای ده علی 650 میلیون ریال‌‌، روستای تقی‌آباد 500 میلیون ریال‌، روستای خورند 150 میلیون ریال و روستای طاشک از توابع بخش مرکزی 150 میلیون ریال مطرح کرد.

فرماندار راور از افتتاح پروژه آبرسانی مجتمع فیض‌آباد بخش مرکزی با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال، مجتمع حرجند با صرف میزان اعتباری بالغ بر 5 میلیارد ریال و ‌سد مخزنی روستای بغیجان با اعتبار یک میلیارد و 500 میلیون ریال خبر داد.

وی افتتاح و بهره‌برداری شبکه چهار سیما در روستای فیض‌آباد به منظور پوشش کامل شبکه استانی کرمان در منطقه با اعتبار یک میلیارد ریال‌، افتتاح خانه‌های عالم روستاهای کهن و کهنوج با هزینه 430 میلیون ریال و دهیاری روستای تقی‌آباد با اعتبار 250 میلیون ریال را از دیگر پروژه‌های قابل افتتاح شهرستان در دهه مبارک بیان کرد.

شریفی تامین برق روستای حکیم‌آباد با هزینه 150 میلیون ریال را از دیگر خدمات دولت جمهوری اسلامی برشمرد و افزود: از آنجا که خدمات دولت در سراسر کشور به ویژه در روستاها بسیار قابل توجه است و مسئولان باید در دهه مبارک فجر از فرصت استفاده کنند و نسبت به آگاه‌سازی عموم از این خدمات نظام با ارائه گزارش عملکرد تلاش کنند.

وی تصریح کرد: در زمینه عمران شهری در بخش کوهساران نیز پارک شهری و گلزار شهدای شهر هجدک با اعتبار 700 میلیون ریال آماده بهره‌برداری است.

انتهای پیام/80012/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول