اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ورزش‌های باستانی خراسان‌رضوی:

با کمبود زورخانه در خراسان رضوی روبه‌رو هستیم

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ورزش‌های باستانی و کشتی پهلوانی خراسان‌رضوی اظهار داشت: در بازدید هفته آینده سرپرست فدراسیون ورزش‌های باستانی و کشتی پهلوانی از استان کمبود زورخانه در سطح استان را بررسی خواهیم کرد.

با کمبود زورخانه در خراسان رضوی روبه‌رو هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، داوود آقا معلی‌زاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به انتخاب مشهد به عنوان پایتخت معنوی ورزش کشور از سوی فدراسیون ورزش‌های باستانی و کشتی پهلوانی با موافقت استانداری خراسان‌رضوی توجه ویژه به زیرساخت‌های این ورزش در استان امری ضروری است.

رئیس هیئت ورزش‌های باستانی و کشتی پهلوانی خراسان رضوی با بیان اینکه در سطح شهر مشهد تنها 8 زورخانه وجود دارد که بیشتر آن‌ها در چند نقطه از شهر مشهد متمرکز هستند و تعدادی دیگر نیاز به مرمت دارند عنوان کرد: ما در مناطق وسیع شهر مثل قاسم‌آباد، رضاشهر و . . . که جمعیت ورزشکار و علاقه‌مندان زیادی در آن وجود دارند هیچ زورخانه‌ای نداریم.

رئیس هیئت ورزش‌های باستانی و کشتی پهلوانی خراسان رضوی با اشاره به کمبود زورخانه در شهرستان‌های استان اظهار داشت: در بازدید روز پنجشنبه 21 دی ماه محمدرضا طالقانی، سرپرست فدراسیون ورزش های باستانی و کشتی پهلوانی از امکانات استان خراسان رضوی این کمبودها را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

وی ابراز امیدواری کرد: عملیات ساخت 5 زورخانه جدید با مساعدت استانداری خراسان رضوی اجرایی شود تا مشهد به عنوان پایتخت معنوی ورزش کشور گام‌های پویاتری را در این عرصه برداریم.

انتهای پیام/70006/ر20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول