اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تصویب شورای شهر اردبیل صورت می‌گیرد

افزایش 20 درصدی کرایه تاکسی‌ و اتوبوس‌

خبرگزاری فارس: با تصویب اعضای شورای اسلامی شهر اردبیل، از سال آینده نرخ تاکسی و اتوبوس‌های شهری در اردبیل 20 درصد افزایش می‌یابد.

افزایش 20 درصدی کرایه تاکسی‌ و اتوبوس‌

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، شورای شهر اردبیل در جلسه صبح امروز خود که با حضور اعضای شورای شهر، شهردار و جمعی از کارشناسان و معاونان شهرداری اردبیل برگزار شد در بررسی تعرفه‌ها و نرخ‌گذاری جدید آنها نرخ جدید تاکسی و اتوبوس‌ها را اعلام کرد که البته این مصوبه بعد از تایید نهایی از سوی فرمانداری قابلیت اجرا پیدا می‌کند.

بر اساس نرخ‌گذاری جدید شورای شهر از ابتدای سال 92 ورودیه تاکسی‌ها در اردبیل 150 تومان، میدان دوم 200 تومان، میدان سوم 220 تومان، میدان چهارم 250 تومان، میدان پنجم 270 تومان و میدان ششم نیز 300 تومان تعیین شد که نسبت به سال گذشته در مجموع در کل مسیرها با 20 درصد افزایش نرخ روبرو هستیم.

شورای شهر اردبیل بعد از دو سال این نرخ جدید را مصوب کرد تا از طریق سازمان تاکسیرانی از ابتدای سال آینده به شرط تصویب در شورای استان و فرمانداری برای اجرا اطلاع‌رسانی شده و صاحبان تاکسی با در نظر گرفتن این نرخ به حمل و نقل عمومی خود بپردازند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، شورای شهر اردبیل تاکید کرد هرگونه نرخ‌گذاری جدید غیر از مصوبه شورای شهر که از سوی برخی تاکسی‌ها اعمال می‌شود غیر قانونی است و به جد با آن برخورد خواهد شد.

در این جلسه از طرف سازمان تاکسیرانی نیز اعلام کرد: در 31 مسیر شهر اردبیل این نرخ‌گذاری به صورت دقیق و در قالب جدولی مشخص اعلام خواهد شد تا هم مردم در جریان آن قرار گیرند و هم صاحبان تاکسی این نرخ‌ها را اعمال کنند.

البته در تصویب نرخ‌های جدید تاکسی اعضای شورای شهر نظرات مختلفی را ارائه کردند و بعد از یک ساعت رایزنی در خصوص نرخ‌های متفاوت پیشنهادی، این نرخ جدید به تصویب رسید.

شورای شهر اردبیل همچنین نرخ تاکسی بی‌سیم‌ها را 7 هزار و 720 ریال، تاکسی ترمینال‌ها را 7 هزار ریال، دربستی‌ها را تا 2 هزار تومان، نرخ تاکسی‌های فرودگاه را یک هزار و 500 تومان اعلام کرد و در خصوص افزایش کیفیت خدمات توصیه‌هایی را به سازمان تاکسیرانی ارائه داد تا اقدام به ارتقای کیفیت خدمات‌رسانی کنند.

انتهای پیام/62002/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول