اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی آبادان خبر داد

افزایش 33 درصدی تعرفه تاکسی‌های فرودگاه آبادان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان تاکسیرانی آبادان از افزایش تعرفه 33 درصدی تاکسی‌های فرودگاه این شهرستان خبر داد.

افزایش 33 درصدی تعرفه تاکسی‌های فرودگاه آبادان

عبدالحسین مکوندی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس در آبادان اظهار داشت: با توجه به افزایش تعرفه کرایه تاکسی‌های شهرستان آبادان، کرایه دیگر ناوگان حمل و نقل شهری را نیز تغییر داده‌ایم.

وی افزود: کرایه تاکسی‌های فرودگاه نیز بنا به تناسب افزایش تعرفه 33 درصدی همگام با سایر ناوگان حمل و نقل درون شهری افزایش یافته است.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی آبادان عنوان کرد: با توجه به این‌که مدت چهار سال است که بنا به دلایلی هیچگونه افزایش قیمتی در راستای افزایش تعرفه‌ها نداشته‌ایم امسال با نظر شورای سازمان تاکسیرانی که در رأس آن فرماندار قرار دارد، تعرفه کرایه‌ها را افزایش داده‌ و نرخ‌ها را به تاکسی‌ها نیز اعلام کرده‌ایم.

وی با اشاره به این‌که اجرای زیرساخت‌ها تعامل و حمایت سایر ارگان‌های شهری را می‌طلبد، گفت: ساخت ایستگاه‌های تاکسی جانمایی شده باید توسط شهرداری آماده و در اختیار این سازمان‌ قرار گیرد.

مکوندی با بیان این‌که باید با تاکسید‌اران تعامل و همکاری مطلوب داشت، اظهار داشت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف می‌توانند مراتب را با شماره 4444477 واحد بازرسی و رسیدگی به شکایات این سازمان اطلاع دهند.

انتهای‌پیام/72001/م20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول