اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار زنجان:

پروژه‌های اجرایی پیمانی بهترین وضعیت را دارند

خبرگزاری فارس: معاون امور عمرانی استاندار زنجان گفت: از بین پروژه‌های ارزیابی شده پروژه‌هایی که به صورت پیمانی اجرا می‌شوند، در بهترین وضعیت عملیات اجرایی هستند.

پروژه‌های اجرایی پیمانی بهترین وضعیت را دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی‌اکبر کریمی در پنجمین جلسه شورای برنامه‌ریزی استان زنجان با اشاره به نظارت برنامه‌ریزی شده بر کیفیت و کمیت پروژه‌های در دست اجرا در استان  اظهار داشت:‌ از 650 پروژه بازدید شده همه آن‌ها در سطح خوب و متوسط بودند و هیچ یک از آن‌ها ضعیف نبودند.

وی با بیان اینکه از بین پروژه‌های ارزیابی شده پروژه‌هایی که به صورت امانی در دست اجر هستند، کم‌ترین پیشرفت را داشته‌اند، افزود: پروژه‌های پیمانی هم در بهترین وضعیت به سر می‌برند.

*کاهش واگذاری پروژه‌ها با ترک تشریفات

معاون امور عمرانی استاندار زنجان از کاهش واگذاری پروژه‌ها با ترک تشریفات خبر داد و گفت: در سال گذشته 60 درصد از پروژه‌ها با ترک تشریفات واگذار شده بود که در سال‌جاری به 51 درصد کاهش یافته است.

وی تصریح کرد: مسئولان سعی کرده‌اند پروژه‌ها را در فضایی رقابتی به به پیمانکاران واگذار کنند.

کریمی به اولویت‌بندی انجام شده در مورد پروژه‌های در دست اجرا اشاره کرد و گفت: پروژه‌های نیمه تمام در اولویت این

اولویت بندی‌ها قرار دارند.

وی با بیان اینکه تا حد ممکن سعی شده است از آغاز پروژه‌های جدید اجتناب شود، ادامه داد: از بین پروژه‌های نیمه تمام آن‌هایی که از پیشرفت فیزیکی بالاتری برخوردار هستند در اولویت‌دار هستند.

معاون امور عمرانی استاندار زنجان با بیان اینکه اولویت‌بندی پروژه‌ها در ابتدای سال‌جاری در شرایط متعارف انجام شده بود، اضافه کرد: شرایط تحمیل شده موجب درجه‌بندی در اولویت‌بندی‌های بعدی شده است.

*اولویت‌دار بودن پروژه‌های تاثیرگذار

وی تاکید کرد: در اولویت‌بندی پروژه‌های در دست اجرای استان زنجان پروژه‌هایی که تاثیر گذاری بیشتری دارند در رتبه نخست اولویت‌ها هستند.

کریمی از افتتاح پروژه‌های زیادی به مناسبت دهه فجر خبر داد و گفت: پروژه‌هایی مانند اردوگاه راهیان نور در خرمشهر، تکمیل دانشکده فنی مهندسی ابهر، تکمیل ساختمان پزشکی قانونی، تکمیل چهار استخر در شهرستان‌های مختلف، توسعه و تکمیل فرودگاه زنجان و ده‌ها پروژه دیگر از جمله طرح‌هایی هستند که در دهه فجر سال جاری به بهره‌برداری می‌رسند.

وی تاکید کرد: در دهه فجر سال‌جاری 500 پروژه عمران شهر و روستایی به بهره‌برداری می‌رسند.

انتهای پیام/73004/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول