اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز بهداشت دزفول خواستار شد

اجرای برنامه‌های پیشگیرانه برای بیماری ایدز در دزفول

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز بهداشت دزفول خواستار اجرای برنامه‌های پیشگیرانه برای مقابله با بیماری ایدز در این شهرستان شد.

اجرای برنامه‌های پیشگیرانه برای بیماری ایدز در دزفول

به گزارش خبرگزاری فارس از دزفول، بیتا چاییده عصر امروز در جلسه بررسی وضعیت شبکه ملی سلامت در این شهرستان اظهار داشت: بیماری ایدز از جمله بیماری‌هایی است که باید از بروز آن جلوگیری کرد و بهترین روش برای مقابله با این بیماری خطرناک پیشگیری است.

وی افزود: آموزش سراسری در جامعه می‌تواند در راستای کاهش مشکلات و کنترل بروز این بیماری تاثیر داشته باشد و در این مورد همه باید کمک کنند.

چاییده تاکید کرد: در دو سال گذشته تحول زیادی در عرصه بهداشتی در روستاهای شهرستان دزفول اتفاق افتاده است و به این دلیل چهار مرکز بهداشتی تاسیس شده است.

وی افزود: در بخش گاومیش‌آباد شهرستان دزفول محلی برای احداث بیمارستان در نظر گرفته شده است و خیران برای ساخت این بیمارستان تلاش زیادی انجام داده‌اند.

رئیس مرکز بهداشت دزفول افزود: باید برای روستاهای بخش شیهون امکانات و وسائل نقلیه ویژه مناطق صعب‌العبور در نظر گرفت و در این باره باید همه تلاش خود را به کار برد.

وی خاطر نشان کرد: این بخش به دلیل گستردگی و پراکندی زیاد نیازمند رسیدگی بیشتری از سوی بهداشت است ولی کمبود خاصی در این منطقه احساس نمی‌شود.

رئیس مرکز بهداشت دزفول اظهار کرد: در شرایط کنونی همه نقاط شهرستان دزفول زیر چتر خدمات بهداشتی و سلامت قرار دارد و به این دلیل نگرانی خاصی برای ارائه خدمات به مردم در مناطق روستایی نیست.

انتهای پیام/72006/ت30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول