اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بویین زهرا تأکید کرد

لزوم تعامل دستگاه‌ها برای برنامه‌های دهه‌ فجر

خبرگزاری فارس: فرماندار بویین زهرا بر ضرورت تعامل دستگاه‌ها برای برگزاری باشکوه جشن‌های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تأکید کرد.

لزوم تعامل دستگاه‌ها برای برنامه‌های دهه‌ فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا احد احمدی امروز در جلسه شورای اداری شهرستان بویین زهرا با قدردانی از حضور مسئولان اظهار داشت: دهه فجر فرصتی برای تبیین خدمات نظام و انقلاب اسلامی در ابعاد گوناگون است.

فرماندار بویین زهرا دهه فجر را مقطع رهایی ملت و فرصتی برای عرضه اقتدار کشور به جهانیان برشمرد و افزود: باید این فرصت را در نظر بگیریم و آن را برای نسل‌ سومی‌ها تبیین و تشریح کنیم.

وی اطلاع‌رسانی مناسب و خوب از خدمات جمهوری اسلامی در طول 34 سال گذشته را از وظایف مسئولان در ایام ‌الله دهه مبارک فجر دانست و تصریح کرد: انقلاب اسلامی همواره مملو از خاطرات بوده و در این زمان‌های متمادی خدمات گسترده‌ای به مردم ارزانی شده است.

فرماندار بویین زهرا با اشاره به ضرورت تبیین دستاورد‌های بزرگ نظام در دهه فجر بیان کرد: این مهم نیاز به تلاش و همکاری لازم برای برگزاری یک دهه باشکوه داشته و برنامه‌ها باید بر اساس دستور‌العمل‌ها از سوی ستاد دهه فجر با در نظر گرفتن نوآوری و خلاقیت پیگیری و اجرا شود.

احمدی افزود: با توجه به نزدیکی انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا حضور پرشور و با بصیرت مردم این شهرستان در عرصه‌های مختلف سبب دوام و پایداری بیشتر نظام اسلامی می‌شود.

وی با بیان اینکه با تمام دشمنی‌هایی که استکبار جهانی داشته اما مسیر انقلاب همواره مسیر رشد و تعالی بوده است، بیان کرد: اقتدار ایران اسلامی روز به روز به برکت نظام در حال افزایش و گسترش است.

فرماندار بویین زهرا دست‌یابی به دانش‌های استراتژیک، جنبش نرم‌افزاری و ... را از افتخارات عرصه علمی برشمرد و عنوان کرد: دستور مؤکد مقام معظم رهبری در این خصوص پایه و اساس تمام فعالیت‌ها و محور کشور است.

انتهای پیام/77005/ع20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول