اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ایام‌الله دهه فجر

258 واحد مسکونی‌ مددجویان بهزیستی کرمان افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل ‌بهزیستی استان کرمان از افتتاح 258 واحد مسکونی ویژه مددجویان بهزیستی کرمان در ایام‌الله دهه فجر خبر داد.

258 واحد مسکونی‌ مددجویان بهزیستی کرمان افتتاح می‌شود

رضا عباسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر اظهار داشت: در ایام‌الله دهه‌ فجر انقلاب اسلامی 11 طرح عمرانی بهزیستی در سراسر استان با صرف اعتباری به ارزش 16 میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد. 

وی ادامه داد: این طرح‌ها شامل افتتاح 258 واحد مسکونی ویژه مددجویان در قالب پنج پروژه عمرانی متمرکز در شهرهای کرمان، رفسنجان، جیرفت، کهنوج و قلعه‌گنج و واحدهای پراکنده در دیگر نقاط استان، افتتاح مرکز جامع توانبخشی شهر رفسنجان، افتتاح مرکز جامع خدمات بهزیستی رودبار جنوب، افتتاح سه نمایندگی مستقل بهزیستی در نرماشیر، ارزوئیه و فاریاب و آغاز عملیات اجرایی ساخت چهار پروژه توانبخشی، پیشگیری و اجتماعی در نقاط دیگر استان است.

وی عنوان کرد: این پروژه‌ها در زیربنای کل 15 هزار و 380 متر مربع آماده شده‌اند و برای بهره‌برداری از آنها بالغ بر 16 میلیارد ریال اعتبار از منابع مختلف هزینه شده است.

عباسی افزود: با بهره‌برداری از این پروژه‌ها ارائه خدمات تخصصی و حمایتی به جامعه هدف بهزیستی و عموم مردم نیازمند به دریافت خدمات بهزیستی در مناطق مختلف استان با سرعت بیشتر و کیفیت بهتر از گذشته صورت می‌گیرد.

وی تصریح کرد: همچنین 258 نفر از مددجویان نیازمند و محروم با حمایت بهزیستی در سطح استان کرمان در این ایام خانه‌دار می‌شوند.

مدیرکل بهزیستی استان کرمان گفت: در ایام‌الله دهه فجر ‌سال جاری 33 برنامه شاخص و چند‌ زیر‌برنامه‌ توسط اداره کل بهزیستی در سطح استان کرمان برگزار می‌شود.

عباسی‌ افزود: برگزاری جشن بزرگ ویژه کودکان مهدهای کودک شهر کرمان، ارائه خدمات رایگان توانبخشی و مشاوره‌ای بهزیستی شامل فیزیوتراپی، کاردرمانی، شنوایی‌سنجی، گفتار درمانی، بینایی‌سنجی، ارتوپد فنی، مشاوره ژنتیک، مشاوره ترک اعتیاد، مشاوره خانوادگی، اجرای برنامه‌های مختلف‌ ویژه کارکنان، حضور مسئولان ارشد بهزیستی کرمان در منازل مددجویان‌ و کارکنان ایثارگر و خانواده شاهد بهزیستی از جمله این برنامه‌ها است.

وی برپایی نمایشگاه گوهر ناب با موضوع حجاب‌، عفاف و انقلاب‌، اجرای برنامه حضور مدیران و مسئولان استان در سرای سالمندان شهر کرمان و دیدار با سالمندان‌، برگزاری مراسم اختتامیه CBR کار مشترک بهزیستی و دفتر کمیساری عالی پناهندگان ملل متحد با حضور مقامات کشوری‌، حضور فعال در همایش و نمایشگاه حجاب و عفاف در محل مرکز علوم و فنون پیشرفته ماهان و ... را از جمله این برنامه‌ها اعلام کرد.

انتهای پیام/‌2446/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول