اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز

سرپرست جدید اداره بهزیستی سلماس معرفی شد

خبرگزاری فارس: صبح امروز در مراسمی با حضور مدیر کل بهزیستی آذربایجان غربی و مسئولان شهرستانی سرپرست جدید اداره بهزیستی شهرستان سلماس معرفی شد

سرپرست جدید اداره بهزیستی سلماس معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سلماس راضیه خدادوست، مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی در مراسم تودیع و معارفه سرپرست جدید اداره بهزیستی سلماس که در سالن اجتماعات این اداره برگزار شد ضمن تبریک هفته وحدت و فرا رسیدن دهه مبارک فجر، اظهار داشت: دهه فجر یادآور حماسه ماندگار ملت ایران است، که با رهبری حضرت امام خمینی (ره) و با بهره‌گیری از دین مبین اسلام در رویارویی با رژیم به استبدادی پهلوی به پیروزی رسید و فرهنگ و تمدن اسلامی تولدی دوباره یافت.

وی از اجرا شدن 45 عنوان برنامه در دهه فجر امسال توسط اداره کل بهزیستی آذربایجان‌غربی خبر داد و اضافه کرد: به صدا درآمدن زنگ انقلاب در تمام مهدهای کودک آذربایجان‌غربی، کلنگ‌زنی و افتتاح مسکن مددجویی، آغاز مسابقات فرهنگ ورزشی جامعه هدف، ارائه خدمات رایگان توان پزشکی و مراکز مشاوره شهری و روستایی استان، افتتاح کلینیک مددکاری و خانه مددجویی در سلماس و تکاب و برگزاری نمایشگاه توانمندسازی زنان محلات در شهرستان‌های ارومیه، بوکان، مهاباد و چالدران از برنامه‌های 12 بهمن ماه سال جاری است.

خدادوست افزود: افتتاح ساختمان مرکز بیماران روانی مزمن، برگزاری کارگاه آموزشی سبک زندگی پیرامون فرمایشات مقام معظم رهبری در بجنورد و اجرای آن در ارومیه توسط پایگاه مالک اشتر، بازدید از منازل مددجویان و معلولین از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده در ایام دهه فجر امسال است.

وی با اشاره به افتتاح مراکز حمایتی بهزیستی از نوزدهم تا بیست و دوم بهمن ماه سل جاری در آذربایجان‌غربی، خاطر نشان کرد: این پروژه‌ها شامل افتتاح مجتمع خدمات حمایتی بهزیستی پلدشت، دو پایگاه سلامت اجتماعی با محوریت زنان در ارومیه و دو کمپ مردان در ارومیه است.

در ادامه این مراسم مرتضی نظری فرماندار سلماس با اشاره به اهمیت توجه سازمان بهزیستی در برابر پیشگیری آسیب‌های اجتماعی گفت: بهزیستی کانون عدالت محوری و خدمت به مردم است و در این راستا مأموریت سنگینی بر دوش دارد.

فرماندار سلماس اتخاذ تدابیر و انجام حمایت‌های لازم از اقشار مردم، ارائه خدمات توان‌بخشی، پیشگیری از معلولیت‌ها و آسیب‌های اجتماعی، توسعه اشتغال در بین جامعه با توجه به ارزش‌ها و کرامات والای انسانی و تکیه بر تعاون و همیاری را مهم‌ترین اهداف بهزیستی و فلسفه تاسیس این نهاد در کشور عنوان کرد.

در پایان این مراسم از زحمات و خدمات حسین رزم‌گیر رئیس سابق اداره بهزیستی سلماس تقدیر و رضا خداوردی‌زاده به عنوان سرپرست جدید این اداره معرفی شد.

انتهای پیام/61001/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول