اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار هندیجان خواستار شد

برپایی نمایشگاه دستاوردهای انقلاب در هندیجان

خبرگزاری فارس: فرماندار هندیجان خواستار برپایی نمایشگاه دستاوردهای انقلاب همزمان با دهه فجر و در راستای انعکاس عملکرد یکساله دستگاه‌های اجرایی در این شهرستان شد.

برپایی نمایشگاه دستاوردهای انقلاب در هندیجان

بهروز فرج‌اللهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان با تبریک به مناسبت فرا رسیدن ایام‌الله دهه فجر اظهار کرد: ایام دهه فجر به ایام نجات مردم از ظلم و ستم، به ایام روشنایی علیه تاریکی، ایام برپایی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ایام پیروزی حق بر باطل نامگذاری شده است.

وی افزود: ملت شریف ایران اسلامی در این ایام بار دیگر تجدید میثاق خود با بنیانگذار انقلاب و  رهبری  به جای آورده و با این حرکت به دشمنان داخلی و خارجی می‌فهمانند که همچنان پیرو نظام و ولایت هستند.

فرماندار هندیجان با بیان اینکه دهه فجر بیعتی دوباره با خون شهدای انقلاب است، تصریح کرد: این دهه فرصتی مناسب جهت ارائه عملکرد 33 ساله نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی دهه فجر را عزت ملت، وجاهت مسئولان و از برکات انقلاب عنوان کرد و افزود: دستگاه‌های اجرایی باید برای درخشان کردن تابلوی عملکردشان در طول سال، اقدامات خود را در منظر مشاهده عموم قرار دهند.

فرج‌الهی برپایی نمایشگاه دستاوردهای انقلاب را به مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان پیشنهاد کرد و گفت: با برپایی نمایشگاه دستاوردهای انقلاب در دهه فجر می‌توان بستر مناسبی برای ارتباط هر چه بهتر و بیشتر مردم با مسئولان ادارات فراهم کرد.

وی در پایان اظهار کرد: با تعامل مضاعف و تقویت ارتباط مردم و مسئولان می‌توان بیش از پیش بر حل مشکلات فائق آمد و در راستای ارتقای بخش‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی گام‌های متعالی برداشت.

انتهای پیام/72001/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول