اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین:

دهه فجر فرصت مناسبی برای انعکاس دستاوردهای دولت است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین گفت: اقداماتی که در دولت‌های نهم و دهم صورت گرفته است با هیچ دولتی قابل مقایسه نیست لذا ایام‌الله دهه مبارک فجر فرصت مناسبی برای انعکاس این فعالیت‌ها و دستاوردها است.

دهه فجر فرصت مناسبی برای انعکاس دستاوردهای دولت است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، ابوالفضل طاهرخانی در پنجمین جلسه شورای اطلاع‌رسانی استان که در دفتر معاونت سیاسی امنیتی استاندار قزوین برگزار شد، اظهار داشت: با انعکاس فعالیت‌ها و دستاوردها در رسانه‌های مختلف اعم از صدا و سیما، مطبوعات و خبرگزاری‌ها مردم در جریان خدمات انجام شده توسط دولت قرار خواهند گرفت.

وی با تأکید بر اطلاع‌رسانی فعالیت‌های صورت گرفته در دستگاه‌های اجرایی مختلف عنوان کرد: از مدیران دستگاه‌های اجرایی مختلف و فرمانداری‌ها نیز انتظار می‌رود به اطلاع‌رسانی اهمیت داده و در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران خدمات گوناگونی که توسط دولت در زمینه‌های مختلف ارائه شده است، از طریق رسانه‌ها اطلاع‌رسانی کنند.

این مسئول با اشاره به رویداد مهم انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر در سال آینده تصریح کرد: باید دقت داشت تا برنامه‌های ایام‌الله دهه مبارک فجر که برنامه‌هایی مردمی است، به فرصتی برای افرادی که قصد کاندیداتوری در انتخابات سال آینده را دارند، تبدیل نشود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین با تأکید بر ضرورت مشارکت مردم در برنامه‌های گرامی داشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران عنوان کرد: با توجه به اینکه دستگاه‌های دولتی مطابق برنامه سالانه‌ای که برای برگزاری جشن‌های دهه مبارک فجر دارند و براساس آن بروشورها، بولتن‌ها و مراسم‌های سخنرانی را برای این ایام مبارک پیش‌بینی کرده‌اند، باید سعی شود زمینه مشارکت مردم در این جشن‌ها گسترش یابد.

طاهرخانی افزود: با مشارکت خودجوش مردم و حضور پررنگ‌تر آنان در برنامه‌های دهه فجر قطع یقین این برنامه‌ها بهتر و باشکوه‌تر برگزار خواهد شد.

این مسئول با اشاره به نامگذاری سال جاری به نام تولید ملی؛ حمایت از کار و سرمایه ایرانی و تأکید مقام معظم رهبری بر موضوع اقتصاد مقاومتی تصریح کرد: این ایام فرصت مناسبی است که موضوع اقتصاد مقاومتی به خوبی برای مردم تبیین شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین در ادامه تعامل مثبت مطبوعات استان با دستگاه‌های اجرایی و روابط عمومی دستگاه‌ها را خواستار شد و بیان کرد: انعکاس اخبار و خدمات دستگاه‌ها کار خوبی است اما این امر نباید باعث شود که مطبوعات از کارهای تحلیلی کوتاهی کنند.

طاهرخانی اظهار داشت: مطالب غنی، پر محتوا و تحلیلی نشریات می‌تواند روح نشاط و امید را در دل مردم زنده نگه دارد چرا که چنین مطالبی اهداف و نیات پلید بدخواهان و دشمنان نظام مقدس جمهوری را برای مردم برملا می‌کند.

وی در پایان خواستار توزیع نشریات در کل استان قزوین شد و خاطر نشان کرد: برخی نشریات محلی و حتی سراسری به صورت گسترده در سطح استان توزیع نمی‌شود که لازم است این نقص برطرف شود.

انتهای پیام/77001/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول