اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بیمارستان سوانح و سوختگی ‌اصفهان خبر داد

پذیرش سالانه 2300 بیمار در بیمارستان سوانح و سوختگی اصفهان

خبرگزاری فارس: رئیس بیمارستان سوانح و سوختگی امام موسی کاظم (ع) اصفهان گفت: 96 تخت فعال در بیمارستان سوانح و سوختگی اصفهان وجود دارد و هر ساله حدود 2 هزار و 300 بیمار در این بیمارستان پذیرش می‌شوند.

پذیرش سالانه 2300 بیمار در بیمارستان سوانح و سوختگی اصفهان

فریدون عابدینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه انتقال بیماران سوختگی از استان‌های دیگر به این بیمارستان از گذشته انجام شده است، اظهار کرد: در هیچ زمانی مشکل خاصی در ارتباط با پذیرش بیماران سوختگی از استان‌های دیگر در این بیمارستان وجود نداشته است.

وی با تأکید بر اینکه این اعتماد به بیمارستان سوانح و سوختگی اصفهان وجود دارد که بیماران سوختگی از استان‌های دیگر کشور به این بیمارستان منتقل می‌شوند، اضافه کرد: این بیمارستان امسال و همچنین در سال گذشته بیماران متعددی را از حدود 10 استان کشور پذیرش کرده است.

رئیس بیمارستان سوانح و سوختگی امام موسی کاظم (ع) اصفهان با بیان اینکه این بیماران از نواحی غرب، مرکز و جنوب کشور در این بیمارستان پذیرش شده‌اند، تصریح کرد: بیماران سوختگی از نواحی شمالی و شمال غرب کشور بیشتر به بیمارستان سوانح و سوختگی تهران اعزام و منتقل می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه نوحی شمال و شمال غرب کشور فاصله بسیاری با استان اصفهان دارند، ادامه داد: بیشترین بیماران سوختگی از این نواحی به تهران منتقل می‌شوند و به این دلیل انتظار انتقال دانش‌آموزان پیرانشهری به بیمارستان سوانح و سوختگی اصفهان وجود نداشته است.

عابدینی با بیان اینکه از ابتدای وقوع حادثه برای این دانش‌آموزان از آمادگی کامل برای پذیرش دانش‌آموزان پیرانشهری در این بیمارستان برخوردار بوده‌ایم، تأکید کرد: با توجه به این موضوع از ابتدا آمادگی این بیمارستان برای پذیرش دانش‌آموزان پیرانشهری به مسئولان مربوطه اعلام شد.

وی با تاکید بر اینکه بیمارستان سوانح و سوختگی امام موسی کاظم (ع) همیشه در شرایطی قرار دارد که در زمان وقوع حوادث احتمالی نیز آماده پذیرای بیماران سوختگی از سراسر کشور است، افزود: تاکنون نیز مراحل درمانی دانش‌آموزان پیرانشهری در این بیمارستان به خوبی انجام شده است و اظهارات ارائه شده در ارتباط با عدم وجود امکانات لازم برای درمان این دانش‌آموزان در کشور دارای پشتوانه علمی نیست.

رئیس بیمارستان سوانح و سوختگی امام موسی کاظم (ع) اصفهان با اشاره به اینکه تمام اظهارات ارائه شده در این زمینه خارج از مراکز علمی و دانشگاهی بیان شده است، گفت: پزشکان و کادر درمانی بسیار مجربی در بیمارستان‌های سوانح و سوختگی موجود در کشور وجود دارد.

وی با بیان اینکه پزشکان جراح در این بیمارستان‌ها باید فعالیت خود را تنها بر روی جراحی بیماران سوختگی متمرکز کنند، اظهار کرد: در حال حاضر در این بیمارستان سه نفر پزشک جراح فعال شده‌اند که تنها در راستای جراحی بیماران سوختگی فعالیت می‌کنند.

عابدینی با اشاره به اینکه بیمارستان سوانح و سوختگی امام کاظم (ع) بیمارستانی است که با بخش جراحی پلاستیک 96 تخت فعال دارد، ادامه داد: 70 تخت موجود در این بیمارستان به بیماران سوختگی و سایر تخت‌ها نیز به جراحی‌های ترمیمی و جراحی‌های پلاستیک اختصاص دارد.

وی به فعالیت چهار جراح پلاستیک در این بیمارستان اشاره و تصریح کرد: این پزشکان در کنار انجام عمل جراحی پلاستیک نسبت به درمان جراحی‌های ترمیمی بیماران سوختگی نیز اقدام می‌کنند.

رئیس بیمارستان سوانح و سوختگی امام موسی کاظم (ع) اصفهان اضافه کرد: هر ساله حدود 2 هزار و 300 بیمار در بیمارستان سوانح و سوختگی اصفهان پذیرش می‌شوند.

وی با بیان اینکه به صورت متوسط ماهانه حدود 180 نفر بیمار سوختگی در این بیمارستان بستری می‌شوند، تاکید کرد: اکثر این بیماران نیز دارای سوختگی‌های با درصد بالا است و بیماران با سوختگی‌های بالا و شرایط نا‌مناسب از استان‌های دیگر به این بیمارستان منتقل می‌شوند.

انتهای پیام/63004/ش40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول