اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اهر:

22 بهمن نماد شکست توطئه‌های دشمنان علیه نظام اسلامی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه اهر گفت: راهپیمایی 22 بهمن هر سال نماد مقاومت و ایستادگی ملت ایران در برابر زیاده‌خواهی‌های استکبار و شکست توطئه‌های دشمنان علیه نظام اسلامی است.

22 بهمن نماد شکست توطئه‌های دشمنان علیه نظام اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر حجت‌الاسلام جواد حاجی‌زاده در جلسه نشست با مسئولان شهرستان، دهه فجر انقلاب را فرصتی مهم و بی‌بدیل در زمینه ارائه راهکار برای آشنایی نسل پس از انقلاب با آرمان‌های انقلاب اسلامی به رهبری امام (ره) ارزیابی کرد.

وی افزود: مسئولان وظیفه‌ای خطیر دارند تا با اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی دقیق و بی‌غرض خدمات انقلاب اسلامی را تا به امروز در بخش‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی به گوش نسل حاضر برسانند.

امام جمعه اهر گفت: همه به خصوص مسئولان و دست‌اندرکاران نظام باید با پرهیز از حرکت‌های تفرقه‌افکنانه و مایوس‌کننده خدمات نظام را به نحو شفاف و شایسته به اطلاع مردم برسانند.

وی گفت: اگر در این راه کوتاهی کنیم و کارهای صورت گرفته در توسعه و پیشرفت را به اطلاع مردم نرسانیم در حق نظام خیانت کرده‌ایم.

حاجی‌زاده در ادامه رضایتمندی مردم را پشتوانه پایداری و پویایی نظام اسلامی دانست و افزود: تا ملت آزاده ایران اسلامی با تمام وجود در خدمت نظام و انقلاب هستند کشور از هر آسیبی مصون خواهد ماند.

قدرت‌های منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای چاره‌ای جز اعتراف به عظمت ایران ندارند

وی با تأکید بر اینکه ملت ایران هزینه‌های رسیدن به پیشرفت و اوج را نیز پرداخت کرده است، تصریح کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی، ملت ایران ملتی عزیز و الهام‌بخش است و نظام جمهوری اسلامی نیز نظامی مقتدر است که همه قدرت‌های منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای چاره‌ای جز اعتراف به عظمت آن ندارند.

حاجی‌زاده با گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: راهپیمایی 22 بهمن یادآور وحدت اقشار مختلف مردم، بیعت با رهبر معظم انقلاب و اوج عزت و اقتدار نظام اسلامی است.

امام جمعه اهر در ادامه با اشاره به 22 بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، خواستار حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن به عنوان اقتدار و عظمت نظام شد.

راهپیمایی 22 بهمن هر سال نماد مقاومت و ایستادگی ملت ایران در برابر زیاده‌خواهی‌های استکبار و شکست توطئه‌های دشمنان علیه نظام اسلامی است.

وی تاکید کرد: مراسم سالگرد انقلاب در ایران برخلاف سایر کشورها،مراسمی مردمی است که مردم در هر شرایطی در صحنه حاضر می‌شوند تا با حضور گسترده و حتی پرشورتر از سال‌های گذشته، عزم و اراده و دلبستگی خود به انقلاب اسلامی را به رخ جهانیان بکشند.

دستاوردهای انقلاب اسلامی در داخل و خارج  بی‌نظیر بوده است 

امام جمعه اهر، 22بهمن را روزی حساس در تاریخ ایران اسلامی دانست و گفت: همه ساله روز 22 بهمن از سوی دوست و دشمن ایران اسلامی رصد می‌شود و میزان حضور مردم در این راهپیمایی به عنوان مهم‌ترین مولفه برای برنامه‌ریزی‌های آتی آنان در این کشور قرار می‌گیرد.

وی دستاوردهای انقلاب اسلامی در داخل و خارج را بی‌نظیر توصیف کرد و افزود: از جمله مهم‌ترین این دستاوردها صدور انقلاب اسلامی به خارج از مرزهای جغرافیایی و منطقه‌ای است که امروز کسی منکر این دستاورد عظیم ملت ایران نیست.

حاجی‌زاده تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران با اتکا بر ارزش‌ها و اصول متعالی اسلام همچنین برخورداری از اهرم مستحکم مردمی دشمنان را مغلوب کرده و به ثمر رسید.

وی گفت: حفظ وحدت، ثبات و اقتدار معنوی انقلاب مدیون مجاهدت و ایستادگی مردم متعهد و ولایتمدار است و باید در همه شرایط قدردان ملت و حضور آگاهانه و هوشمندانه آنان در مراحل مختلف این انقلاب برای ثبات و پایداری نظام باشیم.

امام جمعه اهر تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران در میان انقلاب‌ها تنها انقلابی بود که تمام نظریه‌پردازان جهان را به حیرت واداشت و باعث شد انقلاب ایران را بی‌نظیرترین انقلاب قرن خوانده و جدای از سایر انقلاب‌ها برای آن نظریه‌پردازی کنند که با تلاش بسیار هنوز موفق نشده‌اند زوایای مختلف آن را حتی برای خود تبیین کنند. 

انتهای پیام/60001/غ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول